Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Happy Onsdag!

Publicerad 2008-11-05 20:23:29 i Vardagligheter

Den här dagen har varit underbar på alla sätt och vis vill jag lova!
Först och främst riktigt härligt väder och spårträning med Allan och mammas rottis i frost täckta skogen. Lovley!
Frisör besök på eftermiddagen. Lite mörkare toning och ljusa sllingor, Är super nöjd!
Fick  inga toppenbilder i mörkret direkt, men de får duga!


Sist men absolut inte minst....
JAG HAR KLARAT BYGGNADSTEKNIKEN!!! Wihiii!!!
Dessutom med ett betyg jag är nöjd med, det är ju faktiskt min första högskole termin!
Dock var jag bara några futtiga, futtiga poäng från ett högre betyg, vilket så klart känns lite surt men jag är nöjd ändå
det betyder ju iallafall att jag är ett litet steg närmare mitt slutmål!
Nu väntar jag på att älsklingen ska dyka upp från träningen så att vi kan äta middag någon gång!
Jag är vrålhungrig, men det är så mysigt att få äta tillsammans en kväll mitt i veckan att jag gärna väntar!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-05 21:18:35

Vilken toppendag. Stort grattis till dig och snygg du är i håret=)

KRAm

Ps: Hoppas ni fick en mysig dinner tillsammans!

Postat av: Linalotta

Publicerad 2008-11-05 21:38:51

Grattis till betyget!! Och va snygg du är i håret...bilderna får mig att längta till lite mörkare också. Hmm...



Hoppas du har en skön kväll.

Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2008-11-05 21:42:43

Grattis! Vad fin du blev i håret. Kram!

Postat av: Anna

Publicerad 2008-11-05 22:29:01

Grattis raring och superfin är du i "nya" håret! Stor kram!

Postat av: Malin S

Publicerad 2008-11-05 23:10:55

Grattis till bedriften att klara byggnadsteknik. Låter svårt. Du är en fena på att plugga !

kramis.

Postat av: Mia

Publicerad 2008-11-06 10:11:22

Tack så mycket :) Du blev jättefin i håret, verkligen :) Själv funderar jag på att göra lite ljusa slingor igen, vi får se... Grattis till byggnadstekniken också! En ganska intressant kurs va? Jag har ju själv läst till mäklare och har läst många sådana där kurser :) Vad är det du läser till? Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-06 12:27:50

Madeleine: Ja, det var verkligen en toppen dag! =)

Tack snälla, söta du! Kram!!



Linalotta: Tack så mycket!Jag blir alltid sugen på lite mörkare nu på hösten! Kram



Caroline: Tack! Puss!



Anna: Tack gumman! stor kram till dig med!



Malin: Tack ska du ha! Byggnadstekniken har varit superkul och väldigt lärorik! Bla.har vi lärt oss hur man hittar skador på hus och vad som är risk konstruktioner- alltid bra att kunna! Kram kram!



Mia: Tack snälla! jag läser också till mäklare!

Kram

Postat av: Dress Like a Princess

Publicerad 2008-11-07 08:07:25

Fina bilder :)

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-11-07 23:52:59

Grattis till betyget! Och vad fin du blev i håret...fast det tyckte jag förra gången också. ;) It's a winning concept...helt enkelt!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-08 18:05:40

Dress Like a Princess: Tack snälla! =)



Hanni: tack sötis! Jag gillar färgkombinationen så den år här för att stanna ett litet tag iallfall ;-)

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela