Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Lördag.

Publicerad 2008-11-22 21:45:59 i Vardagligheter

Lugn morgon med långfrukost och snö utanför fönstret- mysigt!
En sväng på stan tillsammans med älsklingen och upptäcker att jag fått P-böter...
Dessutom på gatan utanför vår lägenhet där man får stå i 24 tim och aaaldrig har sett en lapplisa typ...
Morr... Ok, jag hade stått för länge, men surt ändå!
Visningen gick super och solsken hela dagen!
Ikväll är det "viktig" fotbollsmatch på tvn och bor man tillsammans med en äkta fotbollsnörd är det bara att gilla läget...
Inget stjärnor på is med andra ord.
Måste komma ihåg att köpa ny sladd till den andra tvn...
Hämtpizza, öl och fundileringar på en thailandsresa någon gång under februari eller mars...
Förhoppningsvis blir vi ett helt gäng som åker för att hälsa på våra vänner där nere.
Det blir till att dra åt studentsvångremen och sluta köpa skor för min del! Hihi...
Nyss stod jag och mjölade ner köket.
Ska baka några pajer för en hemlig liten grej i morgon.
Kan tyvärr inte tala om vad det är, för man vet aldrig vem som läser!
Hoppas att er lördag har varit bra!
Kramar!




Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-11-23 15:26:15

Brrr så kallt!

Hoppas din hemliga grej vart lyckat!

Ha en skön kväll. KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-23 23:16:22

Zandra: Ja, snön har yrt som bara den här!

Det vart superlyckat och inkluderade faktiskt någon jag tror att du känner (Linda Dogan)det kommer ett inlägg om det imorgon! Kram på dig!

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-11-24 11:52:33

Hahaha ja henne känner jag!! ;-D

Can't wait! ;-)

Ha en skön dag!

KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-24 13:15:31

Zandra:

Hihi.. visste väl det!

tack detsamma! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela