Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndag 1

Publicerad 2008-11-17 14:35:24 i Shopping

Måndag, måndag, måndag.
Blir lika chockad varje gång.
Har ni tänkt på att det är jul väldigt snart.
Mysigt men skrämmande. Det var ju nyss sommar och vi drack rosé hela dagarna..
Nu är det lixom snö ute!
Och snart ska adventspyntet upp. Det är däremot bara mysigt!
Snart kommer älsklingen att börja spela jullåtar på stereon....
(Iofs. började han redan i somras men nu kommer det eskalera)
Jingle Bells hit och Carola dit!
Det är något med honom och jullåtar heltenkelt.
I övrigt är han ganska manlig i mitt tycke!
Lunch på mysiga Wendys coffee med syster och en sväng på Lindex efter det.
Lindex har verkligen fått in hur mycket snyggt som helst.
Tantstämpeln är borta. Eller så är det jag som håller på att bli tant men inte märker det! Haha...
En snygg svart kjol med dragkedja bak, en röd blus som blir perfekt på "the office" och två toppar fick följa med hem.
Min söta Malin hade kjolen på sig i lördags och den var så snygg att jag bara var tvungen att härmas.
Nu ska jag krypa ner under en filt och läsa Sofies mode.
Vart juridik boken är? Hrm... Eh... Ingen aaaaning!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Zandra

Publicerad 2008-11-17 20:34:37

Ja det är ju helt galet hur fort tiden egentligen går! Men julen har ju sin charm den med ;-)

Tänkte oxå göra ett besök på Lindex i jakten på en kalasklänning, dem har verkligen rykt upp sej! Så nej du har inte blivit tant..*s*

Ha en bra kväll, Kramen

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-17 21:40:23

Zandra: Jo, jag älskar julen men jag skulle vilja ha liite slowmotion bara!

Phu! Då kan jag slå bort tantstressen då! ,-)

Kram!

Postat av: Milla

Publicerad 2008-11-18 09:18:59

Äh, klart att du håller på att bli tant ;) Hehe. Fast vad gör det mig till? Hmmm...

Hoppas allt är bra! Du får visa mig Wendys nån dag!

Massor med kram

(Min länk på din sida funkar inte)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-18 14:02:09

Milla: You´re oldern than old! ;-) haha! Men trettio strecket börjar sakta men säkert närma sig för oss båda!

Jag visar dig mer än gärna wendys! När är fröken ledig? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela