Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Söndag

Publicerad 2008-11-02 18:13:01 i Vardagligheter

Just nu är jag och Allan just ett snyggt par. Båda ligger utslagna på vardagsrumsgolvet.
Jag i Fatboyen och han på mattan.
Vi och resten av familjen har varit ute hos min älskade mormor och morfar och hjälpt dom att röja i trädgården, kratta löv och stuva undan utemöblerna inför vintern.
Det är tradition och en tidig farsdags present till söta morfar.
Alltid lika mysigt att träffas allihopa.
Mumsig lunch med gös, aborre, svamp och kokt potatis.
Tårtor och äppelkaka som grädde på moset!
Väldigt mätt och väldigt trött.
Blir en kväll framför tvn.
Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela