Em

Så som jag ser det. Simple as that.

blä....

Publicerad 2008-10-26 19:35:23 i Vardagligheter

Lång sovmorgon idag! Väldigt skönt!
Resten av dagen ägnades åt plugg inför sista BT tentan.
Tyvärr hjälpte det inte så värst mycket...
Missade godkänt med några ynka poäng!
Surt, men det gör egentligen inget eftersom man får ha en underkänd deltenta.
Men ändå... Smått irriterande eftersom det handlade om så lite....
Men som sagt, det var sista deltentan och nu är det bara att hoppas att jag inte behöver komplettera inlämningsuppgiften för då är jag helt klar med kursen! Skönt!
Blev goda pitabröd med köttfärs, sallad och älsklingens goda vitlökssås till middag.
Smarrigt!
Veckan som kommer har jag inga större planer för, förutom slutruschen på Marknadsföringen.
Slutprov hägrar.
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela