Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Bläh...

Publicerad 2008-10-08 11:37:04 i Vardagligheter

Det blev soffan med Uggly Betty & DHW igår istället för gymet. Ett bra val, för trots sovmorgon, ordentlig frukost och en kort promenad i solen (underbart väder) känner jag mig fortfarande hängig. Huvudvärken gör mig galen...
Det blir att krypa tillbaka till sängen men med den tunga MF boken som sällskap så att jag gör någon nytta iallafall.
Hoppas verkligen att sängen och en stor Treo gör susen för jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu- ska nämligen jobba ikväll och i morgon kväll ska MF arbetet vara sammanfattat!
Hej så länge! Kram!!

Kommentarer

Postat av: Hanni

Publicerad 2008-10-08 11:38:29

Krya på dig! Det är hemskt med långdragna förkylningar.

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-08 11:55:01

Hanni: Tack snälla! Ja, det är ruskigt irriterande! Och jag är bara halv risig- skulle vara bättre om det bröt ut ordentligt en gång för alla!

Postat av: Linalotta

Publicerad 2008-10-08 12:38:11

Du gjorde ett bra val tycker jag ;)

Hoppas att du mår bättre idag.



kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-08 13:42:48

Linalotta: Nej, är tyvärr inte bättre... Ligger i sängen och pluggar idag =/ Ska jobba ikväll så jag hoppas att det blir bättre snart

Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-08 19:42:27

Usch... det låter inte kul! Hoppas att du känner dig piggare snarare än snart.

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2008-10-08 20:51:22

Krya på dig! Inte roligt att bli sjuk om man har mycket att göra...

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-09 10:32:47

Caroline: Lite arbete gjorde susen oc nu mår jag lite bättre! =)



Mrs.b: Tack! Det är oerhört stressande, men nu mår jag lite bättre!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela