Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Fredags feber...

Publicerad 2008-10-31 22:30:47 i Vardagligheter

Har inte alls mått något vidare ikväll... Frusit, mått illa och allmänt hängig.
Kunde inte komma  olägligare eftersom jag har en hemtenta att skriva och sidorna gapar oroväckande tomma än så länge. Förhoppningsvis är jag piggare i morgon och då är det bara att ta sig samman och fokusera!
Varm choklad spetsad med rom är medicinen jag ordinerat mig själv.
Lite mindre frusen iallafall! ;-)
Vidare hoppas jag att Lars åker ut ur idol i dag. Vilket skämt och ett hån mot alla andra som kämpar!
Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-11-01 09:06:59

Många krya på dig kramar från mig!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-01 09:47:34

Madeleine: Tack gumman! KRAM

Postat av: Milla

Publicerad 2008-11-01 10:29:32

Håller med dig. Lars är min favorit, han är fruktansvärt skicklig och jag älskar hans avskalade stil när han bara sitter rätt upp och ned med en gitarr och "mys-sjunger". Då är han en gud. Eller tolkningar av U2, kanske skulle klara av Coldplay super bra! Men vad hände igår? Fan! Det budskap han vill förmedla hade kunnat bli så mycket bättre. Annorlunda. Nu blev det lixom buskis, en fars. Stefan och Krister nästa. Hoppas han skärper sig igen...



Krya på dig, emlan ;) så får vi höras av snart. Många kramar

Millis

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-01 15:21:31

Krya på dig, lät sådär kul... :-(

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-11-01 18:24:05

Krya på dig! Hoppas du känner dig bättre idag!



Sv: Ja verkligen :) Bra yrke!

Klackarna kommer säkert hålla bra för dig. Jag kan vara ovanligt klumpig så jag vet att det inte är en bra kombination bara. Hihi.



Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-01 18:48:14

Milla: ja, jag har också gillat honom men nu tyckte jag bara att han var pinsam. Tack, söta jag mår bättre idag! Vi får boka en dag snart- nu har jag det betydligt lugnare med skola och allt!

Kram gumman!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-11-01 19:19:15

The devil wears: tack snälla! =)



caroline: Tack snälla, känns mycket bättre det måste vara "medicinen" ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela