Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Happy face!

Publicerad 2008-10-27 19:07:53 i Vardagligheter

Gårdagens bitterhet är som bortblåst!
Något hade nämligen gått fel vid rättningen av proven och idag när jag gick in och tittade på mina testresultat var jag godkänd även på den sista deltentan! Hurra vad skönt!
Kom precis in från en promenad med Allan och hu vad kallt det är ute!
Dags att plocka fram vinterjackan snart tror jag!
Apropå vinterjacka skulle jag vilja ha en ny riktigt varm sak då min dunparkas börjar sjunga på sista versen...
Fast frågan är ju om det blir någon riktig vinter i år... Jag vill ha massor av snö!
Knarr under skorna och ljust ute- vad härligt!
Måndag är ju Yogadag, så snart ska jag kila iväg till gymet.
Hoppas ni får en skön kväll sötisar!
Kram

Kommentarer

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2008-10-27 19:57:32

Oj, vilken tur att dom hade rättat fel! Vad skönt att få godkänt till slut!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-27 20:03:39

Skönt! Tur att de rättat fel åt rätt håll :)



Sv: Ja det får du se till :) Jag blev så sugen på att köpa likadana nu när jag såg de på din blogg. Är de sköna att gå i?



Hihi... en del är riktigt dåliga på det där med goodiebags. Jag har fått några där det känns som att de bara slängt ner det de lyckats få tag på utan någon tanke bakom! Skumt för det blir ju inte så bra reklam för affären.



Trevlig kväll!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-27 21:17:20

Inget ont som inte har ngt gott med sig..GRATTIS=)



Hoppas yogan går "smidigt"..haha



KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-27 21:42:20

MrsB: Ja, verkligen! Först datorrättas provet och då kan det ju vara känsligt med stor & liten bokstav osv! Känns jätteskönt iallafall!



Caroline: Superskönt och jag är riktigt lättad!



Jag har ju inte gått särskilt långt med skorna men dom känns väldigt sköna trots klacken! Slå till! De lila var ju grymt snygga också...

KRAM!!



Madeleine: tack sötis!!

Smidigt vet jag inte... haha. Men jag är nog liite smidigare än innan iallafall! KRAM!

Postat av: Carro

Publicerad 2008-10-28 11:18:10

GRATTIS! Du är så värd det. Puss

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-28 11:26:29

Carro: tack!!!! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela