Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Långhelg

Publicerad 2008-10-23 10:40:02 i Vardagligheter

Idag smygstartar helgen för våran del- vännerna från västkusten kommer och älsklingen är ledig i morgon!
Very nice! Very nice!
En viss busig tanke har börjat fortplanta sig i mitt lilla studentuvud. Jag funderar på att skolka.
Det är nämligen så att vi hade planer på en ev. utgång i storstaden i helgen, men tyvärr åker våra vänner på lördag och då är det ju bara fredagen kvar... Kruxet är ju att jag ska skriva högskoleprovet på lördag morgon...
Det är just där skolket kommer in. Det finns ju ingen rimlig chans att jag skulle kunna ta mig hem från Stockholm på morgonen för att vara i skolan pigg och fräsch kl 08:00. Funderar faktiskt på att hoppa över det...
Jag skrev ju i våras och det är ju inte mer än ett halvår till nästa prov.
Det är ju inte direkt ofta vi får chansen att gå ut tillsammans eftersom det här coola paret annars driver krog året runt...
Hmmmm......

Vad skulle du ha gjort???

Ikväll skall i allafall jag ta med mig Linda på smygpremiären av MQ´s nya varumärke Mary, Kate and I.
Grabbarna dumpar vi  på någon närliggande pub! 

PuSs på er!

Kommentarer

Postat av: LISA.A

Publicerad 2008-10-23 22:33:37

SKOOOLKA hamstern, SKOLKA :D

Postat av: Lisaaa

Publicerad 2008-10-23 22:36:30

Hamstern, jag skulle skolkat, så SKOLKA :) & ha så kul!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-24 12:31:44

Lisa: Det lutar åt moget skolkande! ;-) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-24 12:31:55

Lisa: Det lutar åt moget skolkande! ;-) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela