Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Skit,skit,skit....

Publicerad 2008-10-10 11:13:06 i Vardagligheter

Glöm allt jag sa om färdig och andas ut.
När jag kom hem från jobbet inatt och loggar in på MF gruppens sida, visar det sig att det har skett ett litet, litet  missförstånd och att jag och en annan person i gruppen har arbetat med samma fråga. Jag har alltså suttit i X antal timmar och jobbat, sammanfattat det hela till 2 A4 sidor- helt i onödan
Och jag som har drivit på alla andra om att vi måste jobba fortare för att hinna.
Isn´t it Ironic?
När jag hade tänkt att min fredag skulle bestå av ett par timmars juridik studier, långpromenad i solen, städning och piff inför kvällen ,då vi har middags gäster ,hade jag alltså helt fel.
Men efter flera timmars skrivande i natt, ett par timmars sömn och tre koppar kaffe är jag någorlunda på rätt spår igen...
Som vi brukar säga i restaurangen: Gör om. Gör rätt.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-10-10 20:01:07

Åh, usch vad trist! Men du är duktig, det där fixar du galant! Kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-10 20:29:46

Fy vad trist....

Skönt att du ändå fått det klart nu och hoppas du kan få lite helgvila!

Många kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-12 15:59:30

Mia: Ja, supertrist! men det gick till slut iaf! Kram



Madeleine: så tråkigt och så himla onödigt, men, men... Kram gumman!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela