Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Super Lazy Sunday.

Publicerad 2008-10-05 16:41:35 i Vardagligheter

Vilket ruskväder. Det har regnat konstant sen jag slog upp mina grå-blå i morse.
Desto större anledning att få mysa ner sig i soffan under en filt, tända ljus och dricka varm choklad.
För det är precis vad jag har gjort. Har kollat på The Hills återblickar och bara slappat.
I förmiddags var jag iofs. hos söta Helena och fixade mina tassar. Men det är också det enda vettiga jag har gjort idag.
Nu har älsklingen kommit hem från Poker turneringen och vi ska bara mysa och kanske titta på någon film ikväll.
Fast först ska jag faktiskt ägna någon timme åt grupparbetet i Marknadsföringen. Börjar bli kort om tid och de andra i min grupp har inte gjort ett jota än. Väldigt irriterande ska jag be att få tala om...
Men först ska jag göra några besök hos mina favorit blogggar!
Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-05 20:15:18

Usch trist med grupparbeten och så kallade "freeriders". Sånt kan jag bli vansinnig på.

Du får sätta lite press på dom:)

KRAM KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-05 21:41:13

Madeleine: Ja, det är supertrist! Och tro mig jag har försökt men det verkar hopplöst och arbetet ska vara inlämnat om en vecka... Börjar faktiskt få lite panik... Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2008-10-06 17:56:12

Låter mysigt! Länge sedan jag drack varm choklad... kanske ska ta och göra det så här i förkylningstider. Vi får höras av snart, behöver lite planeringshjälp... ;) Så fort min röst kommer tillbaka, börjar sakna den. Allt jag har kvar just nu är något konstigt väsande likt en orm... usch. Massor med kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-06 21:19:06

Milla: Jag har hållt mig ifrån varm chokad länge nu- men nu är det höst och då ska det mysas! Planera! Jaa! Wihiii! Hoppas du kryar på dig snart gumman- lite svårt att jobba med kids om man inte har någon röst att höja när dom hör dåligt. ;-)

Kram!!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-06 21:57:01

Kvällsfikor är riktigt mysigt=)

Du är alltid välkommen på en fika ska du veta, dag som kväll:)

KRAM och godnatt

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-06 22:08:50

Madeleine: Tack söta du! Hoppas verkligen att vi kan få till en träff framöver vore jättekul!

Sov så gott! KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela