Em

Så som jag ser det. Simple as that.

These boots were made for walking

Publicerad 2008-10-20 11:55:28 i Shopping

Måndag.
Kom faktiskt upp ur sängen utan större problem och utan mördande träningsvärk.
Helt otroligt.
Den här veckan är det plugg inför den sista tentan i Byggnadsteknik som gäller. Galet vad fort det har gått!
På torsdag kommer våra vänner från västkusten och hälsar på och de stannar förmodligen hela helgen. 
Kul, kul, kul!
Dessutom ska jag skriva högskoleprov.
Väldigt bra tajming, men inte så mycket jag kan styra över..
Hoppas på en partykväll iallafall!
Tänkte visa er mina nya pjucks som jag fick av älsklingen:

Väldigt sköna kan jag säga! Inga "trippa runt i bara ett par timmar" skor!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-20 12:29:11

Villka snyggisar! nice! villka fina bilder du hade tagit på hösten :)

massa me kramisar!

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-20 18:34:08

De var verkligen läckra! Lagom hög klack ser det ut som. Kul att få se :)



Skönt att höra att tentan gick bra - en mindre att tänka på!



Postat av: Mrs. b

Publicerad 2008-10-20 20:08:53

Snygga!

Min klackhöjd har sänkts en aning (eller nja, ganska ordentligt) sen jag fick barn... undrar varför?! :-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-20 21:18:05

Linda: Tack gumman! Dessvärre fick de begravas...Har ni fått några gula löv på ön än? ;-) Kramisar!!!



Caroline: Ja, De var verkligen lagom och perfekta på alla sätt och vis, men jäkla skit dragkedkjan förstörde ju allt! =(



Tack snälla- det känns super!

Kram på dig!



Mrs.b: Haha... ja det har ju kanske sina naturliga orsaker- svårt med klackar i rutschkanan! ;-)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-20 21:39:30

Det var en hyresrätt jag tittade på. Perfekta läget men några andra minus så jag ska tacka nej. Skulle vilja flytta men letar inte så aktivt. Skjuter på framtiden att köpa en lägenhet! Då ska jag anlita dig som rådgivare;)

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-21 10:49:12

Madeleine: Ja, det gör du rätt i, personlig bostads rådgivare! haha! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela