Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tur i oturen.

Publicerad 2008-10-20 19:35:15 i Shopping

Kul att ni fick njuta av mina nya skor iallafall.
Vad tror ni händer när de ska invigas under pompa och ståt? Jo, dragkedjan är paj!
Ni vet när den släpper i nederkant och går upp?
Precis det händer första gången jag ska prova vänsterskon.
Very irritating.
Blev en tripp till Västerås med andra ord.
Självklart fanns det inte ett enda par i min storlek i hela stan...
Men jag hänger inte läpp för det, de här gammelrosa snyggingarna med rosett flyttade nämligen in istället:

Frågan är bara hur jag ska hålla den smått strippiga klacken repfri...
Tips, någon?
Nu ska jag svida om till Yoga-stassen!
Tjingtjong!

Kommentarer

Postat av: Malena

Publicerad 2008-10-20 21:21:54

Oj va fina dom var!



Kan du inte tejpa eller nåt :)

Svårt när klacken är så blank och fin



Ha en trevlig kväll!



Kram malena

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-20 21:26:41

Malena: Visst är dom fina!?

Dom finns i svart också- det var riktigt nära att det blev två par skor!;-)



Tejp..där sa du något! Måste undersökas!

Tack snälla- hoppas du får en bra kväll! Kram!!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-10-20 21:35:40

Galet snygga=) Blir riktigt avis på dig men jag har ju så svårt att gå i klackar...haha



Många kramar

Postat av: Anna

Publicerad 2008-10-20 21:47:08

Ohhhh riktigt riktigt snygga skor, sådana skulle GÄRNA få flytta in hos mig =) Vilket fynd, ritkigt avsi, synd att de andra gick sönder direkt, men kanske bra iofs så att du kunde retunera dem utan problem! Kraaam

Postat av: Linda

Publicerad 2008-10-20 21:55:22

Shit va snygga!! jag går av!!! vill också ha :) fast, jag har inte plats för fler "pumps" rotade lite i garderoben och hittade 6 (!) par som jag glömt bort, pluss då alla de andra ha,ha. passar bra nu när jag ska hoppa in och jobba om två veckor. Jobbet har vunnit en säljtävlig och ska få åka till spanien...men jag hänger inte läpp för det ;) ska bli kul att gå in och jobba lite. kramisar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-20 22:12:38

Madeleine: Tack! Föll för rosetten och de verkar vara rätt bekväma trots klacken! ;-) KRAM



Anna: Tackar! Du får kila in på Din Sko och roffa åt dig ett par vetja! Billiga var de också! För 349:- tycker jag inte att det gör något om de inte håller i årtionden! ;-)

Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-20 22:33:05

Linda: tack gumman! Skor kan man inte ha för många av! ;-) Fast jag vet preciis vad du menar! Har tom heels med prislappen kvar som ligger i garderoben... ooops!



Vad kul att gå in och jobba lite, men synd att du inte fick följa med till Spanien!

PUSS!

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-10-21 11:16:26

Verkligen läckra! Åh, vad jag önskar att jag hade kunnat gå i pumps, men jag är sån snubbelfot och hade vrickat fötterna direkt. Måste ha bredare klack =(



Men prova att pensla på genomskinligt nagellack! Funkar nog bäst och syns minst...

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-10-21 15:50:18

Ingells:

Tack- ilike them alot!! Nagellack tål att funderas på! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela