Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Autumn leaves.

Publicerad 2008-09-09 12:05:15 i Vardagligheter

Tanken att ställa klockan på 06:15 för att gå på morgonspinningen var väldigt god, men när jag vaknade med huvudvärk kändes det väldigt överambitiöst!
Två timmars sömn och en promenad bland färgglada löv  (jo faktsikt ganska många tom) gjorde susen.
Nu är jag pigg som en lärka!
Snart är det dags för lunchrast- får ju låtsas att jag är i skolan på riktigt- och sen skall jag plöja vidare i Byggnadstekninkens underbara värld...
Ikväll ska jag fixa mina naglar! Söta H fick ett återbud så jag kunde komma en hel vecka tidigare- vilket var himla tur för dom är inte alls tjusiga just nu. Tänk att jag alltid ska vara ute i sista stund! Typiskt mig!
Ha en fantastisk dag sötnosar!
Kram!!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-09 21:15:50

Du är verkligen duktig i ditt pluggande=)



Ja jag måste köra på lite positiva saker känner jag. Hade ju en sådan lista förut så vi får se vart denna slutar:) Fast automatiskt när jag sitter och funderar ut positiva saker så dyker det automatiskt upp en negativ sak för varje positiv. Som att jag måste väga upp och inte kan unna mig bra saker...Oj vad svammligt det blev nu!

KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-09 21:42:03

Madeleine: Tack söta du! Jag är faktiskt imponerad av mig själv- jag brukar nämligen ha sjukt dålig diciplin och läsa bloggar och tvätta istället haha!

Men det kan ju ha att göra med att det är så kul också! ;-)

Du får försöka tänka de bra tankarna ännu högre i huvudet så att du överröstar de negativa!

Kram på dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela