Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Hairy

Publicerad 2008-09-17 20:05:42 i Vardagligheter

Halloj!
Händer inte så mycket här utöver pluggandet...
Har rivit ut rubb och stubb ur vår Bonde förvaring som just nu står mitt i vardagsrummet och väntar på att kastas ut.
Blocket nästa.
Förhoppningsvis kommer älskade syster hit senare och hjälper mig och bär eftersom älsklingen jobbar...
Vad var det nu jag var igen? Ja just det Impulsiv kallas det visst...

Så här såg Malin ut i håret efter jag hade fått gå loss med platttången i Lördags:

Inte illa pinkat av en amatör  med noll hårkänsla va?
Hon var nöjd iallafall, min sötis!

Ha en bra kväll sötnosar!

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-17 20:52:13

Jättefint! Men har du gjort det där med plattången? Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-17 21:13:09

Mia: Tack!Jajjemän! Plattången there is!

Är superlätt att locka med den!

Kram!

Postat av: Carro

Publicerad 2008-09-17 22:46:03

Din älskade syster kommer imorgon istället och hjälper dig att slänga ut Herr Bonde..

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-09-18 13:33:26

Go'middag! Jättetjusig frisyr. Kurserna du läser på fastighetsmäklareprogramet verkar vara så roliga! Det är rolgit att läsa. Spännande med juridik och byggnadsteknik. Lycka till med studierna! KRAM

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-09-18 13:34:41

Go'middag! Jättetjusig frisyr. Kurserna du läser på fastighetsmäklareprogramet verkar vara så roliga! Det är kul att läsa. Spännande med juridik och byggnadsteknik. Lycka till med studierna! KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-18 17:10:17

Jenny: Tack snälla! =)

Kurserna är både roliga och intressanta! Trodde aldrig att jag skulle tycka att det¨var så här roligt att plugga!

Kram!

Postat av: Astronauten

Publicerad 2008-09-18 17:13:41

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-09-18 20:34:05

Oj vad duktig du är! Jättesnyggt :) Det hade jag ingen aning om att man kunde göra med en plattång, det måste testas!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-18 21:53:32

caroline: Tack! Plattången är perfekt att locka med- det är bara att "fästa" den i håret och vrida den runt, runt eller hur man nu ska förklara det... =)

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-09-19 18:02:06

Hm, nu när jag läser mitt tidigare meddelande till dig ser jag att det låter lite konstigt. Vad jag menade var att det är roligt att läsa på din blogg om din utbildning, men iofs, det kan ju vara roligt att läsa också, hahaha!!!! Ja, nu ska jag inte röra till det ännu mer... Trevlig helg på dig, KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-19 22:03:03

Jenny: haha.. Det är roligt att läsa att du tycker att det är roligt att läsa min blogg om mitt läsande! ;-) Kraaaam!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela