Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Oboy!

Publicerad 2008-09-04 11:49:33 i Vardagligheter

Så kom solen....
Underbart, härligt höstväder ute och jag sitter inne med en stor hög med böcker och en kaffekopp i näven...
Förmiddagen har ägnats åt juridik, jätteroligt för nu känns det som vi kommer någon vart med grupparbetet!
Mötet i går gick super, och nu är det bara hålla tummarna för att allting klaffar på den stora dagen och att vädret håller sig i schack!
Snart får jag besök. Mammas "lilla" rottis Ella kommer hit och ska vara här i eftermiddag. Då blir Allan lycklig- han tycker jag är såå tråkig när jag bara sitter och läser!

Ikväll blir det lugna pistoler, ska äntligen få umgås lite med älsklingen vi har knappt träffats alls den här veckan!
Varenda kväll har antingen varit uppbokad eller så har han jobbat sent.
Jag längtar nästan ihjäl mig om dagarna ;-)
Ha en bra dag gott folk!
Kram Kram


Kommentarer

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-09-04 14:44:13

Oh, vad härligt att längta så efter sin "karl"! Jag kan knappt minnas när jag kände så =( men klart efter 12½ år så känns det ju inte riktigt likadant, buhu! Japp, är konditor (eg var) så visst blir det tårtor då o då. Men oftast vågar folk knappt fråga mig utan jag måste erbjuda mig. "Nä men du har väl inte tid, jag vill inte att du ska få mer att göra" osv. Men jag tycker ju det är KUL!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-04 16:10:30

Ha,ha..ja det är härligt! Tidigare jobbade vi ju tillsammans och träffades hela tiden, så det har blivit en ganska stor omställning nu när jag pluggar.



Härligt att du tycker det är kul att baka fortfarande, själv tycker jag det är lite meckigt att baka hemma när man är van vid stora ytor och proffsmaskiner! ;-)

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-09-04 20:47:17

sv: Tack! Hon kan vara rätt söt ibland.. :)



Fina vovvar du har med, älskar rottisar.. och den andra är en boxervalp eller? :P

Jättefina!

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-09-04 20:48:05

forts.. eller är den en amerikansk bulldog? :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-05 07:36:07

Jessica: Haha, jag boxer är han men ingen valp!

7år och lite liten till växten ,-)

Postat av: Jessica

Publicerad 2008-09-05 08:21:52

sv: haha oj då, ja får han sår lite liten ut =)

Kanske för han stod bredvid rottisen som är lite större lr nåt hehe..



Supersöt hursomhelst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela