Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Old el Paso

Publicerad 2008-09-05 20:12:37 i Vardagligheter

Jag har jobbat hela dagen och nu är jag lagom trött, mätt och dåsig efter en varm dusch, taco dinner och ett par öl.
Härlig fredagsfeeling med älsklingen hemma och deg i soffan är det som gäller.
Imorgon ska "hundgänget" träffas igen och gå en lång promenad längs Upplandsleden- haha låter super töntigt men det är trevligt, vacker miljö och ger bra motion! Hoppas det blir lika bra väder som det har varit i kväll, det vore helt perfekt!
Sen är det Byggnadsteknik för hela slanten- jag ska nämligen skriva mitt livs första deltenta i helgen!
Så håll tummarna hårt och släpp dom inte förrän på måndag- ok?
Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-05 21:11:24

Taco var min favvo under mina glansdagar men nu har jag inte ätit det på riktigt på år och dagar...



Håller tummarna hårt hela helgen och ger dig en stor lycka till KRAM!

Postat av: Mia

Publicerad 2008-09-05 23:27:32

Åh vad jobbigt det blir att sova nudå!! :)

Postat av: Katta

Publicerad 2008-09-06 16:40:55

Åh vilka tenta-minnen-nervös-ångest-känslor jag fick nu då, ha ha! Massor av lycka till, kommer gå galant!



Mysigt med det där hundgänget. Har varit sugen på en hund i flera år nu men så är det ju det där med promenaderna... Vet inte hur vi skulle få ihop det!



Ha en fortsatt mysig kväll, kraaamar från Öret



Ps. Bild kommer nog men inte ikväll, sitter här osminkad i mysdress och det bjuder jag inte på. Ha ha!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-06 17:42:12

Madeleine: Tack söta du! Kan behöva lite tur!



Hoppas att du inom snar framtid kan njuta av din gamla favvo igen!



Massa kram!



Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-06 17:52:15



Mia: haha.. jag hoppas det ska gå bra! ;-)



Katta: Tack snälla, hoppas verkligen du har rätt, men jag är nervös! Men det hör väl till antar jag!



Är ju svårt att få i hop det med hund när båda jobbar heltid, men jag har haft sådan tur att min mamma kunnat gå ut med honom på lunchen om vi inte har varit hemma. Men nu är det ju inga problem- jag är ju hemma jämt! haha!



Kram på dig!

Postat av: sofie

Publicerad 2008-09-07 13:28:21

Satan vad det har regnat i helgen.



Vad mysigt att ni har hund!! Det har jag inte uppfattat innan! Hur fin som helst!! Vill också ha hund, men det får bli om ett par år..



Låter som du haft en mysig helg, och visst är old el paso det bästa till taco. älskar deras kryddmix som man blandar med mjölk (fast jag blandar med creme fraiche)...;-) och nu blev jag även sugen på pannkakor efter den där glassiga bilden!!



Kramis

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-07 21:13:12

Sofie: Ja ,det är helt sick...jag har tom. blivit vuxen och börjat användna paraply!! ;-)



Allan är den coolaste hunden i världen men inte särskilt vacker haha! Men det tar ju en hel del tid att ha hund!



Hm... som det taco proffs jag är måste jag nog rösta på santa maria ändå.. tyckte old el paso skalen smakade lite skumt... Hahaha!



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela