Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Överraskning och kräftspad...

Publicerad 2008-09-21 12:05:07 i Vardagligheter

Lite trött i lockarna efter gårkvällens kräftskiva, trots att både jag och älsklingen tog det lugnt med snapsen!
Supermysigt var det i vilket fall som helst med frågsport, patytält, singstar och den gladaste överraskningen av alla:
Värdparet ska bli man och hustru nästa höst! Så himla roligt och jag är så lycklig för deras skull!
Camilla är en av mina närmaste vänner och vi har känt varandra sen vi var små så ni kan själva förstå hur hedrad, glad och stolt jag blev när hon frågade om jag ville vara hennes tärna! 
Så klart jag vill gumman! Det är en ära!
Ska bli så himla roligt  att få vara med och dela deras stora dag!

Nu ska jag hoppa in i duschen, slå in en lastbil och sen susa i väg på tvåårskalas för min söta gudson Samuel!

puss på er!


(Bild: bröllopstorget)

Kommentarer

Postat av: Linalotta

Publicerad 2008-09-21 14:26:57

Vilken härlig överraskning!!

Jag var tärna på min bästa väns bröllop i augusti. Och det var bland det roligaste jag gjort. =)

Postat av: Carro

Publicerad 2008-09-21 22:07:18

Åh vad kul att dom ska gifta sig!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-22 08:42:34

Linalotta: Ja, det var det verkligen! Det ska bli superkul! =)



Carro: Ja, jättkul!

Postat av: Milla

Publicerad 2008-09-22 09:53:37

Det ska bli roligt.... ;) Efter allt mörker som följer just nu, så är det helt unerbart att få längta till något roligt!!! Är hemma idag med Casper, han är jätte ledsen lillplutten. Kram kram min tärna ;)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-22 12:59:50

Milla: Ja det ska det verkligen! Förstår att det är skönt med "ett ljus i mörkret"!

Livet är bra orättvist ibland och som barn är det nog ännu svårare att förstå varför vissa saker sker... Ge liten en stor kram från mig! Puss!

Postat av: Sara

Publicerad 2008-09-22 15:23:05

Vad kul att få vara tärna och gå på bröllop överhuvud taget. :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-22 17:29:16

Sara: Ja, det ska bli så himla kul! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela