Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Snörvel

Publicerad 2008-09-23 15:24:59 i Vardagligheter

Har suttit med näsan i Marknadsföringsboken sen i morse med undantag för några korta matpauser.
Känner att MF har hamnat lite i skymundan för de andra ämnena, som jag tycker är lite roligare, och nu börjar det bli lite bråttom...  Typiskt.
Förkylningen verkar inte riktigt vilja bryta ut men jag känner mig fortfarande trött och hängig.
Hade bokat spinning ikväll men det är nog ingen vidare bra idé så jag får nog hoppa det.
Måste visa er min söting till gudson som vi firade i söndags:

Fin fina busstårtan hade farfar gjort!

Kram på er!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-23 18:34:35

Vilken sötnos:)



Skulle gärna plugga MF åt dig=)

Sköt om dig ordentligt nu och kryp upp i soffan och krya på dig!

Många kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-23 18:57:12

Madeleine: Det hade varit perfekt! ;-) Just nu har vi grupparbete och de andra är inte så aktiva om man säger så... Det är mest jag och en till som gör något överhuvudtaget. =/ Men jag hoppas att jag får fart på dom snart!



Snart blir det middag, soffan och sofies mode!



Kram!

Postat av: Carro

Publicerad 2008-09-24 14:30:44

Gud vad lik Malin han är! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-24 14:37:16

Carro: Ja det börjar komma lite Malin, han har varit en kopia av sin pappa tidigare! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela