Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Spinn around.

Publicerad 2008-09-16 20:50:17 i Träning

Mysig lunchdate med min kusin J idag. Höggravid och jättefin!
Lika härligt att träffas som vanligt och kul med lite update.
Vi träffas inte särskilt ofta men när vi väl gör det är det som det var igår!
Vi är ju uppväxta tillsammans, födda samma månad, samma år och var nästan som syskon!
Ska bli spännande att se vad lilla F får för ett syskon!
Fick ett infall på kvällskvisten och trots att jag var helt slut släpade jag mig iväg på ett spinning pass!
Så himla kul och så himla jobbigt!
Har inte varit på spinning sen innan sommaren så det var verkligen på tiden!
Nu är det skärpning!
Nu börjar idol igen så jag måste rusa!
Kram!

Kommentarer

Postat av: Tina H

Publicerad 2008-09-17 14:14:01

Hej, kul att du tittade förbi. Ser att du också sitter bänkad framför idol... samma här. Det är så underhållande att se uttagningarna och sedan hela vägen till finalen. :-) Nu måsta JAG skynda för nu börjar Desperate (reprisen- jag vet men jag gillar den serien blink) Men vad göra då jag går hemma och är sjukskriven. Vila är den bästa medicinen och vad är bättre än nåt bra att titta på samtidigt. :-) Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-17 15:52:56

Tina H: känner igen det där... när jag var sjukskriven låg jag också soffan och sträck kollade på DH- men nu ligger jag nog efter i handlingen ;-)



Krya på dig! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela