Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Trötter

Publicerad 2008-09-18 09:21:27 i Vardagligheter

Godmorgon!
Dassigt väder och jag har drabbats av någon slags akut trötthet!
Ögonen vill inte riktigt hålla sig uppe och jag skulle helst av allt krypa tillbaka ner i sängen igen. Hoppas inte att det är älskot som har smittat mig- han är dunderförkyld nämligen...
Idag är det Byggnadsteknik för hela slanten och jag måste fortsätta skissa på ritningarna av "mitt" hus som ska vara inlämnade om ett par veckor. Tiden bara rinner iväg!
Kanske blir det även en snabb Ikea tripp med syster och ikväll är det Body Combat på schemat.
Snart är det helg. Igen. Kräftskiva hos den här tösen med familj och tvåårskalas på söndag.
Kul, kul, kul!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-18 21:42:07

Hej vännen=)

Hoppas att du piggnat till och inte dragit på dig en förkylning. Känns som var och varannan är sjuk just nu. Själv så klarar jag mig alltid ifrån förkylningar..har väll nog iaf...



Vad kul det låter med ritningarna på "ditt" hus. Du får lägga upp en bild sen=)

MÅNGA KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-18 21:49:58

Madeleine: Skönt att du är tillbaka gumman!

Tror nog att jag klarat mig från förkyliningen (än så länge) och att det är vanlig hederlig hösttrötthet heltenkelt! Piggare nu iaf!



Det där med ritningarna skrämmer mig lite.. är ingen "ritmänniska" direkt, men alla har vi berg att bestiga ;-)

Kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2008-09-18 21:59:24

Berg är ju som sagt till för att bestigas, hur höga och jäkliga dom än är...

Vi är ju alla nybörjare någon gång och jag tror att du kommer fixa uppgiften väldigt bra. Du har intresset och viljan..Det räcker långt=)

KRAM

Postat av: Linda D

Publicerad 2008-09-19 10:19:54

Haha! Har du sett större öron någon gång?! Idag kommer hon hem och jag ser så mycket fram emot det!

Hoppas att du mår bra och att din helg med kräftskiva m.m blir toppen!

Kram!

Postat av: Ingells

Publicerad 2008-09-19 10:38:43

Hoppas du är piggare idag! =) Trevlig helg!

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-19 11:01:29

Linda D: Hon lär ju höra bra iaf! ;-)

Tack snälla du- hoppas det blir superkul! Kram!



Ingells: Tack! Fortfarande suupertrött, men efter ett par koppar kaffe börjar det ordna upp sig! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela