Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Chocolate

Publicerad 2008-09-14 21:26:38 i Vardagligheter

Ruskigt rolig men väldigt lång dag igår!
Vid nio kom Malin hit, vi åt god frukost med tända ljus och lugn musik i bakgrunden. Sen började fixandet: en naturlig men fräsch makeup, tjusiga lockar och en enkel upsättning senare var hon redo för att axla rollen som sin systers brudtärna. Så himla fin blev hon!
Sen åkte hon vidare för att möta upp bruden och jag åkte ut till festlokalen för att börja rodda upp inför middagen och festen. Det blev en superlyckad tillställning och vackrare brud än E får man nog leta efter!
Underbar var ordet!
Var hemma vid halv tre och möttes av ett gäng mer eller mindre (de flesta mer) onyktra grabbar.
Men jag är inte den som är den så jag slog mig ned vid köksbordet och joinade boysen med ett glas rött.
Halv fem var jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna längre så jag stupade i säng och somnade på en halv sekund tror jag! Idag har jag kokat kaffe till trötta pojkar och knappt släppt taget om BT boken.
Nu har jag iallafall  andra deltentan avklarad och godkänd! Så himla skönt! Jag var nervös för den här gången var den mycket svårare! Men det gick vägen iallafall!
Älsklingen och jag har ätit slarvig kvällsmat bestående av gott bröd och varm choklad! Passar perfekt när det är så här kallt och ruggigt ute! ;-)
Nu ska jag snart grabba tag i nästa bok. Marknadsförings test i morgon.. Men först blir det nog lite blädder i nya Elle som damp ner i brevlåfan för några dagar sen.
Ha en skön söndagskväll peeps!
Kram

(Bild recept.nu)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-09-14 23:43:48

Grattis! Du är så duktig :) KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2008-09-15 13:31:27

Syster: tack sötnöt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela