Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Back to reality

Publicerad 2009-04-13 21:54:26 i Skönhet och sånt

Hej på er sötnosar!
Tack snälla för era söta krya på dig hälsningar!
 Det värmer verkligen att jag har en hel bunt omtänsamma bloggvänner!
I dag mår jag mycket bättre och är precis hemkommen från en god middag hos svärföräldrarna.
Naglarna är nyfixade och hunden tränad- precis enligt planerna!

I morgon är det tillbaka till verkligeheten och skolböckerna igen.
Jag är iofs. en person som uppskattar både vardag och rutiner så det går ingen nöd på mig direkt!

Det börjar bli dags för påfyllning av mina älskade Decléor produkter.
Har nog aldrig varit så nöjd med några hudvårdsprodukter tidigare!
Visst, dom kostar en slant men är otroligt dryga och gör underverk för min hud!
Kan verkligen rekommenderas!


Godnatt och Sov så gott!
Puss!

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-13 22:07:18

Jag gillar också vardagen och rutinerna=)



Skönt att du mår bättre nu gumman. Kör hårt med pluggandet och ha det bra. KRAAM och godnatt

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-13 22:15:53

Skönt att höra att du mår bättre!



Ja visst mår man bra av rutiner...här hemma märks det på barnen när det är ledigt lite för länge...man vill slänga iväg dem till skolan så det blir lite ordning på torpet igen ;)



Kram och ha en bra tisdag

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-13 22:18:32

Skönt att du är på benen igen!



Kul med lite tips på bra hudvårdsprodukter :)



Lycka till med plugget imorgon, god natt & kram

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-04-14 15:16:13

Ja, skönt att vara av med baskelusken =)

Postat av: Hannah

Publicerad 2009-04-14 17:44:11

Decléor är sanslöst bra, men har du testat Dermalogica? Tycker att dessa produkter är snudd på likvärdiga, särskilt ansiktskrämerna.

Kram!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-14 19:45:14

Madeleine: Ja det är faktiskt skönt med vardag om man får lite härliga avbrott då och då förstås, annars skulle det kanske bli trist.. ;-)

Ja, nu jäklar ska jag köra på- den här tentan ska klaras!

Kram



Ann_louise: Yes, nu är jag på G igen, skönt!



Kan förstå att det lätt blir High chaparall med skollediga barn- minns ju själv hur det var ;-)



Kram och tack detsamma!



Miia: ja,ingen är lyckligare än jag- fy bubblan för att må illa och "be till porslinsguden"...



Kul att du gillade tipset- kan varmt rekomendera dom och jag är ruskigt svårflirtad när det gäller hudvårdsprodukter. KRAM!



Ingela: Ja, usch.. var nervös att det var "riktig" magsjuka där ett tag, men nu mår jag finemang!



Hannah: Ja, jag är fast! Jag har testat Dermalogica ett kort stund men den krämen jag hade räckte inte riktigt till min torra hud just då. Men jag gillade "pulver peelingen" massor! Dock tycker jag inte att dom luktar lika gott som Decléors produkter ;-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela