Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Bästis

Publicerad 2009-04-25 12:26:47 i Vardagligheter


Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det världen bästa Malins födelsedag!



                              Grattis på födelsedagen vännen!


Gårdagskvällen blev precis så lugn och skön som jag hoppats på.
God mat, gott vin och trevligt sällskap!

Blev en promenad i solen på förmiddagen- jisses vad varmt det var!
Nu önskar jag att jag var på väg hem till Malin på födelsedagsfika, men så är tyvärr inte fallet.
Ska nämligen iväg och jobba!

Hoppas att ni får en underbar lördag med härlig värme och strålande sol!
Kramar!

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-25 12:51:08

Hoppas jobbpasset går bra & att det över snabbt!



Kraam

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-25 21:39:11

Ni är så lika du och Malin! Mysig bild på er.



hoppas du haft en bra jobbdag!



kramisar

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-25 21:39:14

Ni är så lika du och Malin! Mysig bild på er.



hoppas du haft en bra jobbdag!



kramisar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-26 17:32:50

Miia: Tack snälla, det gick finemang! =D

Kram



Jessi: Haha, ja vi brukar få höra det! När vi gick i gymnasiet var det flera som trodde att vi var syskon! "vänslapstycke" kanske? ,-)



Kram



Postat av: Caroline

Publicerad 2009-04-26 17:58:07

Grattis får man väl lov o säga till henne då!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-27 08:37:35

Hej vännen! Ja nu jädrans är det vår :D! Vi var och gick på stranden i går, sååå härligt tog lite bilder som jag lagt upp på bloggen. Jag längtar så otroligt efter sommar nu (aldrig nöjd ha,ha)hoppas att du får en bra start på dena vecka.

massa me kramar!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-27 13:46:35

Caroline: Jappp! ;-)



Linda: Tack, vännen den har startat så bra som den bara kan! =D Vilka underbara bilder du har tagit! Längtar efter er och Gotland att jag blir tokig!



Härligt att ni hade en bra utekväll och vilka heta skor du köpt! Me like! Ha en bra dag sötis! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela