Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Blä!!!

Publicerad 2009-04-12 17:07:55 i Vardagligheter


Blääää! Jag vill må bra!

Skuttade inte alls upp ur sängen och kastade mig ut i solen som planerat i morse...
Är fortfarande lite hängig och har ont i magen.
Har legat i sängen och läst bloggar och tidningar hela dagen.
Älsklingen är och spelar fotbollsmatch i Uppsala och det blir säkert utgång med laget ikväll.
Själv tänker jag göra så lite som möjligt även om jag börjar bli rätt rastlös vid det här laget...
Skulle mycket hellre sitta i trädgården och sippa rosé ;-)

I morgon bitti ska jag fixa naglarna och sen ut i skogen och träna med Allan på eftermiddagen ska vi hem till älsklingens föräldrar och äta middag. Så i morgon ska jag banne mig vara frisk!

Hoppas att ni har skuttat runt lagom vårrusiga i solen idag iallafall!
Kram

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-04-12 18:44:34

Stackars söta lilla dig som mått/mår så dåligt! Magsjuka eller matförgiftning (lika illa) är aldrig kul! Hoppas du piggar på dig under kvällen och att vädret håller i sig och att du kan ta tillvara på solen imorgon!



Massa krya på dig kramar

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-12 19:06:47

Hoppas verkligen att du piggnar till snart, aldrig kul med ond mage:(

Tur du har bloggar att läsa även om det är dålig uppdatering när dte är fint väder. Skulle ha tänkt lite extra på dig och skrivit ett inlägg i minuten..haha



Sköt om dig nu. KRAAM

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-12 19:58:50

Krya på dig gumman, jag hoppas att du är bättre imorgon!



STOR KRAM!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-12 20:50:41

Anna: Nä, det är totalt värdelöst! Älsklingen och en kompis sitter här och dricker drinkar nu-vill också! Men det får bli Cola light för mig!



Kram på dig raring!



Madeleine: Det hoppas jag med...jag borde nog vara fit for fight i morgon igen! Känner mig mycket bättre förutom att magen är lite svullen.



Ja, herregud vad skulle man göra utan bloggarna? fördelen med att folk inte uppdaterar är att man får vida sina vyer och kika runt på lite nya bloggar!

Ett inlägg i minuten från favvo Madde hade inte varit fel kan jag säga!



KRAM



Jessi: Tack snälla! Kram

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-04-12 23:52:40

Fy för att vara sjuk och speciellt nu när det är vår och påsk! Stackare...



Hoppas du kryar på dig tills imorgon så du kan gå och fixa naglarna. Usch vad jag saknar mina nu när jag läser att du ska gå iväg. Ser hemska ut...



Krya på dig-kraamar i massor!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-13 01:06:34

Sov om dig nu och bli frisk!

Skönt med nagelfix!! Ska jag få på tisdag också, behövs verkligen efter "mammahjälpstädning" och trädgårdsstök!



Krya på dig kramar

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-13 19:50:22

Hur mår du idag då...? Kunde du fullfölja din planer?



Så trist att bli sjuk under påsken när man är ledig och allt!



Hoppas du mår bättre nu, kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-13 21:58:20

Katta: Jodå nu är jag fit for fight igen, med nyfixade naglar och allt! Förstår att du saknar dina, man blir ju lätt lite beroende, haha! Funderade också på att at ett litet uppehåll men ångrade mig ganska snart.. Mina små stumpfingrar ser inte kloka ut utan!

Kram på dig!



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-13 22:00:22

Ann-Louise: Tack söta! Mår mycket bättre nu och har tjusiga naglar igen ;-) Kram



Miia: Jag mår mycket bättre och allt gick som planerat! Skönt! Kram på dig tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela