Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Högt uppe bland molnen...

Publicerad 2009-04-29 11:27:12 i Shopping



Dom här snyggingarna från H&M tänkte jag  skutta om kring i till sommaren!
Eller skutta och skutta... Det blir nog till att gå lugnt och sansat med tanke på klacken...
Tänk er slitma jeansshorts och vitt linne eller tunika och bruna ben! Längta!

Nu ska jag göra några sista justeringar på inlämningsuppgiften, kasta i mig lite lunch och sen ska jag packa mig iväg till tåget mot west coast! Förhoppningsvis ska jag väl kunna blogga även där, men om inte så får ni ha en riktigt trevlig Valborg med vackra brasor, sol och varma vindar!
KRAM på er!

Update: 20 grader och sol i Hamburgsund- ikväll blir det en tur med båten och sen bubbel på bryggan! Nice!

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-29 13:19:56

låter helt ljuvligt att ta en tur med båt och dricka lite bubbel- lycka!



kramisar och avisar (är lite avis på din helg..)



Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-04-29 20:26:50

Vilka snyggingar till skor, me like! Kan helt klart föreställa mig den kombon...



Åååå, Hamburgsund! Nice! =) Ha en riktigt mysig helg nu! Kraaam

Postat av: Beauty By Beata

Publicerad 2009-04-29 21:08:10

Tack söta du =)



De där klackarna gör du rätt att skutta runt i, skitsnygga!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-29 21:46:18

Skutta lugnt i dom klackarna=)



Ha det toppen bra på kusten nu. Kraam

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-29 22:01:31

Låter som det inte går någon som helst nöd på dig!! Väl unt som vi säger på norrländska!



Ha en härlig fortsättning på din Västkuststripp.



Kram

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-04-30 07:46:02

Åhåå vad ljuvligt!!

Me like those heels! :-)

Ha en skön Valborg tjejen!

KRAMAR

Postat av: Cathrine

Publicerad 2009-04-30 10:45:34

kjempe fine!!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-05-01 16:56:13

Skitsnygga skor! :-)

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-05-01 22:48:58

Supersnygga skor! Kommer bli såå snyggt i sommar till den outfiten som du beskriver ;)



Ha en superskön helg nu, låter som att den börjat bra i alla fall ;) Kraaaaam

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-05-03 19:10:58

Hoppas allt är bra med er och att valborg och första maj vart toppen?! Snygga skor by the way!



Kramis

Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela