Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Phu!

Publicerad 2009-04-22 14:54:18 i Vardagligheter

Hej på er!
Blev en precis lika sen kväll igår med precis lika mycket att göra så idag är jag mör i både kropp och huvud.
Några timmars ostrukturerat plugg har jag hunnit med, men nu bär det av till jobbet igen.
Är bara att glömma allt vad träning heter den här veckan!
Men, men sånt är livet och det är alltid skönt med lite extra klirr i kassan!
Ha en bra onsdag sötisar! KRAM


Orkidéen innan Allans festmåltid.....

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-22 15:00:28

Så är det på mitt jobb också! Jag får mail varje dag nu där de frågar om jag kan tänka mig att jobba mer än vad jag redan gör... Sen när man väl vill jobba och har många luckor i kalendern, då behövs det såklart inte ;)



Jaja, det är bara att bita ihop och köra på! Längtar till maj, då lugnar det ner sig för min del - hoppas jag... :) Kämpa på tjejen, kraam!

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-22 16:28:06

Tack jag gillar att pyssla!

Ja pengar behövs ju alltid även om jag förstår att du blir mör! Synd på din träning - du behöver nog den för att må bäst så duktig som du varit.



Synd på en så snygg orkideé ;)



Kram och hoppas det går bra på jobbet. Vad är det du jobbar med?

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-04-22 20:20:06

Vilken BUSIG ALLAN, gratta honom från mig för han har namnsdag idag ;-) (tror jag i alla fall - haha!)



Stressa inte ihjäl dig gumman!



Puss

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-22 21:54:45

Hppas du hinner vila lite också tjejen. KRAAM

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-23 07:34:49

Klirr i kassan är alltid skoj! Hoppas du hinner ta dte lugnt med!





kram till dig1

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-04-23 11:31:21

Pengar behövs alltid. :) Vacker orkidé.



Hoppas du får en bra dag på jobb.

Kram på dig.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-23 14:34:05

Miia: Ja visst är det typiskt? Men men, man ska väl vara glad för att man har möjligheten att få jobba lite, det finns ju faktiskt dom som står utan!



Detsamma! Kram



Ann-Louise: Ja, studielånet är ju inte så mycket att hänga i granen direkt ,-)



Du har helt rätt om träningen! Förhoppningsvis är jag på banan nästa vecka igen!



Visst var det... Hundskrälle! ;-)



Jag jobbar i restaurangen på en konferensanläggning, numera bara extra eftersom jag pluggar!



Kram



Anna: Allan tackar för gratulationerna! Och tack sötnos- imorgon är jag leeedig! Skönt!

Kram kram!



Madeleine: Tack vännen! Imorgon är jag ledig! kram



Jessi: Ja, det tas tacksamt emot när man är student!

Imorgon får jag det lite lugnt iallfall!

Kram!



Josefin: Jo, det gör ju det!



Den var jättevacker- tills min knäppa hund åt upp den.... =/



Kram på dig!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela