Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Skärtorsdag.

Publicerad 2009-04-09 19:12:52 i Vardagligheter

Idag har studieböckerna legat orörda.. Storstädning och lite påskpiff av lägenheten fick gå före.
Jag är inget fan av påskpynt men några fjädar, påskliljor och videkissar fick iallafall dispans!
Har även hunnit med en lunch på stan med en gammal kollega och lite turbo shopping.
Nya undies i knalliga färger och ett par omskinsmönstrade leggings följde med hem.
Älsklingen har precis kommit hem från Göteborg och snart pyser vi iväg till några vänner på middag.
Trevlig start på påskhelgen måste jag säga!
Ha en riktig skön kväll och håll hårt  i kvasten om ni ska ge er ut på tur! ;-)

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-09 20:27:05

Själv ska jag väll ta mig till Blåkulla där man hör hemma..haha



Ha en mysig påskhelg nu. KRAAM

Postat av: Linda och Wilmer

Publicerad 2009-04-09 21:24:22

Glad påsk från oss vännen!

Vad söt han är lilla Sigge, hälsa Ina från oss me.

Puss o Kram.

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-09 21:44:43

Härligt med en ledig dag utan plugg. Kul med shopping!



Hoppas du har en mysig kväll, kraam

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-10 08:07:01

Glad påsk till dig Emelie, ha det så gott i solen och njut av påskmat, godis och umgänge!



kramar!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-04-10 10:25:55

Hoppas du får en skön långfredag



kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-10 12:50:53

Madeleine. Haha.. Ska vi ses där eller mötas upp på vägen ,oP



Tack detsammma sötaste Madde! Kram Kram!



Linda: Tack gumman! Visst är han ljuvlig? Jag ska absolut hälsa! Glad Påsk på er också! Puss och kram



Miia: Ja, det var faktiskt väldigt skönt att få tänka på något annat än ekonomi ett tag! ;-)



Glad Påsk & Kram på dig!



Jessi: Tack detsamma sötnos! Kram



Anna: tack snälla! Hoppas att din dag blir fylld av solsken och god mat! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela