Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Söndag

Publicerad 2009-04-19 21:00:18 i Vardagligheter


En ensam, limefärgad krysantemum i en cylindervas pryder tv-bänken i lägenheten.

Solen har strålat så fint hela dagen men trots det har ändå inte varit ett dugg rart ute.
Jag och en vän hade tänkt äta lunch på någon uteservering och njuta av solen, men det blåste så kallt att det fick bli lunch inomhus istället!

Födelsedagsmiddagen igår var kanon!
God mat, trevligt sällskap, smarriga viner och ypperlig service av min vän Pernilla!
Efter middagen njöt vi av kaffe och cognac i de mysiga källarvalven.
Hade så trevligt att  jag glömde bort kameran som låg i väskan och väntade så tyvärr har jag inga bilder att bjuda på.

Nu ska jag kika in på mina favvobloggar och se vad ni har haft för er i helgen!
KRAM

Kommentarer

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-19 21:34:50

Låter som en bra födelsedagsfest!



Visst ser det varmt ut ute men superkallt ändå.. burr.. burr..



kramar!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-19 21:54:24

Gokväll.



Klarblå himmel här med idag men riktigt blåsigt och kallt så det har blivit mest en dag inne här. Man hinner nog få del av solen längre fram=)



Hoppas att du får en bra vecka. Mycket plugg?



KRAAM

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-19 22:43:56

Vilken fin bild!

Hoppas helgen varit bra. Här har det varit super. Peter plockade precis en fästing från Ackisen. FÄSTINGSÄSONGEN ÄR HÄR!!!!!!!!

Ha det bra å hälsa bror!

Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-20 14:54:45

Jessi: Det var inte tokigt alls! ,-)



Ja, jag saknar den där härliga värmen som var för någon vecka sedan!



Kram



Madeleine: Nä, inte alls någon värme, men som du säger- den kommer nog snart igen!



Är både mycket plugg och jobb den här veckan! Ska läsa så mycket ekonomi att det sprutar ur öronen på mig! ;-)



Tack detsamma vännen! KRAM



Malin: Tack! Ibland kan man få till det! ;-)



Helgen har varit bra med både tenta och födelsedagsfirande!

Jaha, då var det bara att ila iväg till apoteket och köpa fästinghalsband då! Hua!

Kram på dig!

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-04-20 15:02:38

Vilken läcker bild du knäppt av =)



Hoppas att duin måndag varit lika solig som min hittills!



Puss på dig



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-20 15:11:20

Anna: Tack söt!



Jodå! Den har inte varit så pjåkig- plugg, plugg, plugg och lite sol genom skitiga fönster! ;-)



KRAAAMIsar!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-20 23:03:50

Vilken vacker bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela