Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Illa...

Publicerad 2009-04-11 21:22:01 i Vardagligheter

Påskmiddagen med familjen igår var supermysig!
Älskar verkligen alla högtider då hela våran stora familj träffas!

Första halvan av den här soliga påskaftonen var fullkomligt underbar.
Vi var ute hos mamma och pappa på landet och mös.
Tvättade bilen, åkte fyrhjuling, aktiverade hundarna och åt sillunch.

Andra halvan var mycket mindre trevlig- iallfall för mig.
Någon elak baskelusk har gjort att jag har legat som en ostbåge över toaletten större delen av eftermiddagen och kvällen...  Inte trevligt alls kan jag tala om...
Nu mår jag iallfall lite bättre men känner mig ungefär lika kaxig som en urvriden disktrasa.

Älsklingen har varit och handlat magvänligt vitt bröd och Proviva nyponsoppa så förhoppningsvis kan jag få i mig något innan det är läggdags...

Hoppas på att jag är pigg som en mört i morgon igen och att solen behagar lysa precis lika mycket då!

KRAM

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-04-11 21:32:18

Men gumman...din stackare:( Hoppas verkligen du piggnar på dig snabbt!!!



Jag förknippar påsken med just magsjuka då jag nästan alltid var magsjuk under påsken när jag var liten....



Krya på dig och var rädd om dig. KRAAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-04-11 21:52:03

Men stackare där. Inte ska du väl må dåligt så här på påsken...men lätt hänt om man äter påskbord kanske?



Ja det har varit en härlig dag idag och Rosendal är alltid fint. Hoppas morgondagen blir lika så du får ut och njuta då också.



Kram och krya på dig =0)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-11 22:58:46

Madeleine: Jodå, nu känns det bättre och jag har fått i mig några smörgåsar och nyponsoppa.



Usch låter inge vidare att alltid vara magsjuk på påsken..

Tror dock att jag måste ha ätit något som inte var riktigt hundra... men ingen annan blev dålig som tur var!



Tack snälla och KRAM



Ann-Louise: Ja, väldigt surt måste jag säga men nu känns det bättre så jag är nog på benen i morgon igen! Kram och tack så mycket!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-04-12 09:17:06

Vad tråkigt, aldrig kul att må illa.. Hoppas du vaknar idag i toppform o kan njuta av solen ute!



KRAMAR!

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-04-12 11:38:17

Nope, inte många vuxenpoäng där inte ;)



Men usch då! Hoppas du mår bättre nu gumman!

Kraaam

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-04-12 12:06:43

Hoppas att du får en bättre dag idag.



Många kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-12 16:53:45

Jessi, Miia och Lina Lotta: Tack snälla ni! Blev inget solnujtande alls idag tyvärr... Mår fortfarande inte 100 =(



Kram



Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-12 19:41:44

Usch vad trist! Hoppas att du blir bra snabbt! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-04-12 20:56:08

Sofia: Ja, lite surt när det är så fint väder.. =/

Tack snälla! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela