Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Tack.

Publicerad 2009-08-02 18:53:02 i Vardagligheter


Västkusten... Magiskt och avslappnande..

Tack snälla för alla fina kommentarer, dikter, sms och telefonsamtal!
Underbara människor!
Att få så mycket kärlek, omtanke och tröst mitt i all sorg känns fantastisk.
Speciellt med tanke på att många av er "bara" känner mig genom bloggen.
Det skulle finnas fler av er ute i världen!
Så Tack snälla än en gång.

Nu har vi börjat landa lite grann och vardagen smyger sig sakta på härhemma.
Älsklingen börjar jobba i morgon medans jag har en veckas semester kvar.
Den ska ägnas åt tentaplugg  (har ju omtenta som närmar sig med stormsteg) och kanske fånga lite augustisol på mina inte så längre bruna ben. En och annan kräfta ska väl också slinka ned hoppas jag!

Vi hörs snart igen! KRAM!

Kommentarer

Postat av: Leia

Publicerad 2009-08-03 12:35:42

Så fin bild!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-03 21:37:32

Leia: Tack!! =)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-08-03 21:56:00

Hoppas att du får njuta lite av sista semesterveckan trots omständigheterna. Tänke rpå dig gumman!!



Ja det borde bli en godnatts sömn efter milen idag. Får se om man kan gå på benen imorgon:)



KRAAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-08-03 22:54:52

Skönt höra att det känns lättare nu. Hoppas nu bara att solen får lust att stanna denna vecka ut så vi får tillbaka solbrännan igen ;-)



Lycka till med pluggande..jag borde läsa lite också men det är så lätt att "glömma".



Kram

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-08-04 11:29:48

Hoppas du har det bra trots omständigheterna.



Lycka till med tentapluggandet! Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-04 14:26:24

Madeleine: Tack vännen! Jag ska verkligen försöka njuta av det underbara vädret vi äntligen har fått här! Hoppas att benen inte är allt för stumma idag! ;-) Kram



Ann-Louise: Det känns lite lugnare nu eller hur man nu ska förklara det... Inte lika panikartat..



Idag har iallfall jag fått njuta av den härliga augustisolen! Hoppas den stannar kvar!



tack snälla! Kram kram



Miia: Tack söta.. KRAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-08-04 21:47:27

Min mamma förlorade sin mamma när hon var 21 år. Jag har många ggr undrat hur hon klarade det.



Mamma sa att först var det hemskt och hon tänkte på mormor hela tiden, sen efter ett tag så kom hon på sig själv med att nu har jag inte tänkt på henne på ett tag....sen kunde de gå en hel dag utan tankar...och sen flera dagar. Nästan så att hon fick lite dåligt samvete men jag tror det är människans sätt att ta sig vidare.



Kanske det kan bli så för dig med? Skönt att det är lugnare nu.



Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-08-05 13:27:17

Lycka till med omtentan! Vad bra att du börjar må bättre, det tar tid och det ska det göra med.

Många kramar till dig Emelie!



jessi

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-07 13:59:28

Ann-Louise: Fy vad jobbigt för din mamma att förlora sin egen mamma vid så unga år..



tack snälla för dina fina ord och för omtanken!

Det känns lite lättare att acceptera nu men ibland faller man tillbaka i det svarta hålet igen..

Ibland undrar jag om jag verkligen har fattat vad det är som har hänt.

Men så är livet och jag vet att det kommer att bli lättare med tiden! Kram



Jessi: tack vännen! Du är alltid så rar och uppmuntrande! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela