Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Möhippa!!!

Publicerad 2009-08-24 15:07:54 i Vardagligheter


Eftersom jag inte frågat övriga inblandade om de vill vara med på bloggen
bjuder jag bara på en urtjusig bild på den blivande bruden och mig!

Från det senaste sorgsna inlägget hoppar jag raskt över till något gladare!

I helgen hade vi nämligen möhippa för min älskade barndomsvän Millan!
Efter flera veckor av planering och hemlighetsmakeri fick vi äntligen överraska våran pingla!
Vilken dag det blev! Hon fixade sina uppdrag i Enköping utan problem och vi for vidare till Uppsala där vi spelade lasergame, mös i relaxen på Fyrishov och avslutade med middag och party på Flustret!
Vi hade sååå himla kul och jag trillade ned i sängen först på morgonkvisten!

Bästa dagen och kvällen på länge! Tack alla ni som har hjälpt oss att göra denna dag möjlig! Kärlek!

Kram på er!

ps. Den skarpsynte ser att jag har gått från solblekt blondin till mitt lite höstigare jag. Ombyte förnöjer! ;-)

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-08-24 22:04:00

Vilken härlig bild på er och fin du är i mörka håret:)



Hoppas allt gått bra med plugget och tentorna. KRAAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-08-24 23:00:17

Snyggt!!

Kul att se dig på lite gladare humör igen, en möhippa kan inte vara annat än rolig!!



Må så gott



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-25 13:54:14

Madeleine: tack gumman! Jag väntar med spänning (?) på tentaresultaten..

Kramar!!



Ann-Louise: tack snälla! Kram!!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-08-25 17:48:46

Skön bild och roligt att höra att ni hade det så kul på möhippan! Skratt är ibland den bästa medicinen mot hjärtesorg!



KRAMISAR

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-08-25 18:52:54

Hihi vilken mysig bild!!

Du är jättesöt som höstig brunett!

Kramis

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-08-25 19:36:24

Vilken skön bild! Tänk om man ändå hade vänner som ville gifta sig nån gång mohahahah

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-08-26 14:39:41

Snyggt hår! Jag går också i tankar om att göra håret mörkare...snart såå



Hoppas du har en fin dag.



KRAM

Postat av: b&v

Publicerad 2009-08-26 15:43:40

DET ÄR SYND OM KISSIE!



Läs blogg-stjärnans sanning om det förflutna.

Ni kommer bli chockade över det ni läser. Även Kissie har haft det svårt en gång i tiden.

http://apieceofsisters.blogg.se

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-26 22:49:15

Jessi: He, he, Tack! Vi hade en superlyckad dag och den blivande bruden var väldigt nöjd! Kram



Zandra: Tack sweetie! Kramar!



Petra: Visst fick vi till det! ;-) Ja, min kompisar är också väldigt dåliga på att gifta sig! Mer bröllop åt folket!! ;oP



LinaLotta: tack! Skönt med lite mörkare nu till hösten! Tänkte att det matchar min tärnklännning som är mörkt silvergrå också!

Detsamma tjejen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela