Em

Så som jag ser det. Simple as that.

I´m alive. almost.

Publicerad 2009-08-18 21:18:13 i Vardagligheter


Bild: privat

Hej på er!
Här kommer ett litet livstecken från världens kanske tröttaste bloggare...
Har varit mycket att stå i de senaste dagarna..
I helgen hade min fina kompis Tess avskedsfest, hon flyttar till LA för att gå en utbildning där, vi var en hel drös som samlades i Stockholm och åt massa god plockmat,drack goda drinkar och hade det allmänt trevligt! Tyvärr var jag och Ina tvungna att ta tåget hem ganska tidigt eftersom jag skulle upp och skriva tenta på morgonen... Tentan ja.. den kan egentligen ha gått hur som helst. Jag vet inte vad det är med mig men när jag sätter mig i tenta salen så blir jag helt blank i huvudet...  Jag ber till högre makter för att det gick vägen...

Känns ärligt talat som om mitt liv är lite för mycket just nu.
Ännu en tenta att skriva den här veckan och på torsdag är det min älskade mormors begravning..
Jag saknar henne så otroligt mycket och kan inte fatta att vi nu ska fortsätta våra liv utan henne...
Känns som en tung sten i magen just nu men förhoppningsvis kan den vara kanske lite, lite lättare när den här veckan äntligen är över..

Kram så länge och tack för alla fina avtryck ni lämnar! ♥

Kommentarer

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-08-18 21:57:10

Tänker på dig gumman!!



Om nu tentan har gått åt skogen (vilket jag inte tror) så finns det en anledning till det, sorg gör ont:(



Var rädd om dig. KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-18 23:52:38

Madeleine: Tack vännen för att du är så omtänksam och rar... Det värmer verkligen ska du veta! Stora Kramar!

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-08-19 07:02:52

Tentan gick säkert bra.

Och imorgon tänker jag på dej extra mycket.

O försök vila nu så mkt du kan.

Massa Styrke Kramar

Postat av: jessi

Publicerad 2009-08-19 07:33:52

Du kanske kan ta det lugnare med skolan, hoppa över någon tenta och ta tid till att bara vara utan stress. Jag vet att det inte alltid är möjligt men ibland behöver man det. Du har förlorat någon du älskade högt och det var tid att läka. Jag vet för har varit där.



Hoppas det blir lugnare för dig efter den här veckan!



Jag tänker på dig imorgon.



KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-19 15:14:21

Zandra: Man kan ju alltid hoppas det iallafall! =/



Tack snälla alla tankar och kramar tas emot tacksamt! Kram



Jessi: Jag önskar verkligen att jag kunde det.. Men tyvärr är det en omtenta så det är inte mycket att göra åt...

Min mormor sa alltid till mig att man klarar allt bara man vill. Får försöka ha dom orden nära till hands nu även om det är jobbigt..



Tack snälla... Kram

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-08-19 17:52:32

Tentan gick säkert bra och ta hand om dig nu!

Kram Veronica

Postat av: Veronica

Publicerad 2009-08-19 17:54:09

Tentan gick säkert bra och ta hand om dig nu!

Kram Veronica

Postat av: Petra Bloggar

Publicerad 2009-08-19 20:16:48

kramar om



ps. hoppas tentan gick vägen så du kan lägga den bakom dig!

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-08-20 09:12:55

Massa Styrke Kramar till dej och dina nära o kära idag.

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-08-20 19:21:13

Har tänkt på dig idag och hoppas att begravningen var fin och ljus trots allt.



Stor kram och försök ta det lugnare. Jorden snurrar vidare även om du saktar ner ;-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-08-20 20:59:53

Veronica: Tack snälla! Kram



Petra: tack raring.. Kramar!



Zandra: Tack söta Zandra, det värmer!



Ann-Louise: Tack Det var ett väldigt vackert farväl även om det sälvklart var oerhört jobbigt.



Jag ska försöka... Andas! ;-)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela