Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Cleaning

Publicerad 2009-02-06 18:48:27 i Vardagligheter

Storstädning pågår!

Har inte rört skolböckerna idag..
Allt på grund av att jag tänkte städa lite i våra garderober...
Helt plötsligt fick ett ryck och rev ut allt (och då menar jag allt), organiserade om hyllor, lådor och fan och hans moster. Det tog längre tid än vad jag hade kunnat föreställa mig...
Nu börjar jag äntligen se ett slut på eländet.
Ikväll blir det hemmagjorda hamburgare till middag och soffläge tillsammans med älsklingen.
Let´s Dance och sen tack och godnatt!
Ha en bra kväll sweeties!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-02-06 20:46:57

Vilken energi, hoppas du fått riktigt fin ordning i garderoberna =) Hemmagjorda hamburgare är ju så gott! Här blev det en kycklingvariant som fick mvg av maken! Nu är det Let´s Dance som gäller, imorgon Melodifestivalen!



För en vecka sedan var du här och spridde glädje, fan vad kul vi hade, hoppas vi ses snart igen!!!



Trevlig helg på dig sockertopp ;-)



KRAM

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-06 21:20:31

Alltid lika skönt när städningen är färdig även om det brukar vara ett jäkla projekt att röra garderoben. Man tappar ofta lusten precis när man rivit ur allt....



Hoppas helgen blir bra och att hamburgarna satt fint. KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-06 21:43:23

Anna: Hade energi i början när jag satte igång, men konstigt nog försvann den... ;-) Men men X antal koppar kaffe senare är nu garderoben tiptop och lägenheten nystädad! Skönt.



Kul att du fick högsta betyg för kycklingen- måste testas någon dag!



Åhhhh... jag längtar tillbaka! Vilket dream team!

Klart vi ska ses snart igen- vi bor ju så nära!



Ha en bra kväll söt! Kram!



Madeleine: Haha.. det var precis vad som hände kan jag säga... Det slår aldrig fel ;-)

Men nu är det fint och vi är mätta och belåtna!



Tack detsamma gumman! Kramar!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-06 23:55:24

Du är precis som jag! ;) Drar igång nåt stort, jobbigt projekt och så tröttnar man när man gjort hälften. Brås vi på vår mor tror du? :) Tur att några koppar kaffe brukar ställa allt till rätta igen! Hoppas ni har haft en mysig fredagkväll. Puss

Postat av: mie

Publicerad 2009-02-06 23:57:49

Är du sugen på en ny bloggdesign? Då tycker jag du ska kolla in här: http://memie.blogg.se/2009/february/budgivning-svart-design.html

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-07 09:25:57

Vad härlig känsla med en organiserad garderob!



Jag skulle behöver göra precis samma sak, storstäda vår garderob. Det går knappt att ta sig in där. Tänk Vänner Monicas garderob så får du en bild...



Fin blogg du har!



Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-07 10:48:22

Vad skönt att få ordning på allt :) Känns alltid bra efteråt!



Sådana där gammeldagsbilder är så mysiga!



Trevlig helg. Kram kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-07 12:33:59

Caroline: Hmmm.. kan mycket väl vara så ;-) puss



Jessi: Jättehärligt! och skönt att faktiskt hitta det man letar efter ;-)

Vad roligt att du tycker det! så Du är välkommen tillbaka! Ha en bra lördag!



Caroline: jätteskönt kan jag tala om! Nu står alla skor snyggt uppradade och kläderna hänger i färgordning! =)

Tack det samma tjejen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela