Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Smaskens

Publicerad 2009-02-21 20:17:36 i Ätbart

Hej på er!
Tack snälla än en gång för era fina, fina kommentarer!
Det värmer verkligen ska ni veta.
Tentan gick väl sådär får jag väl säga.
Jag kan ha klarat den men det lutar nog mest åt inte....
Men, men-jorden går inte under för det! ;-)
Nu är världens bästa Malin här.
Vi har ätit Älgentrecote med sparris, bearnaise och klyftpotatis- väldigt gott om jag får säga det själv!
Nu blir det melodifestival, mer rödvin och dessert bestående av chokladtarte med hallonsorbet! Mums!

Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-02-22 01:19:41

Mm såg gott ut det där! Hoppas att tentan blir godkänd. He en toppensöndag. Kram

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-02-22 01:20:27

Mm såg gott ut det där! Hoppas att tentan blir godkänd. Ha en toppensöndag. Kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-22 08:07:15

God morgon!



jag blir så sugen på kött när jag ser din bild, måste planera in något gott tills ikväll...



Hoppas hoppas att du klarade tentan!



Ha en skön söndag!



kramar

Postat av: Umma

Publicerad 2009-02-22 12:17:43

Åj trots att klockan bara är 12 och söndag blev jag otroligt sugen på en fin köttbit. Nu!

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-02-22 12:51:42

Mmmm, gud så gott! Desserten lät förövrigt klockren!!



Hoppas du fixade tentan även om du inte är säker på hur det gick. Man vet aldrig. Klappade ihop totalt och grät i timmar efter min första tenta men sen fick jag Vg ;)



Ha en fortsatt mysig söndag! Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-22 13:10:47

Ann-Louise: Tack, snälla! Det hoppas jag med.. men jag tror tyvärr inte det om jag ska vara ärlig. =/

Hoppas att du också får en härlig söndag i snöovädret! Kram



Jessi: Tack! Och vilken tur att det inte var tvärt om ;-) Du får styra upp en riktig söndagsmiddag med kött, sås och potatis!

Jag hoppas också det men det är nog riktigt på håret i sånt fall...



Tack detsamma! Kram



Umma: Det får jag se som ett bra betyg! ;-)

Det var väldigt smaskigt iallafall!



Katta: Det var det! Pappaskjuten älg till och med!

Desserten var riktigt god- kan inte bli annat ftersom älsklingen hade tagit med sig chokladtarten från jobbet och dom är ju proffs! ;-)



Tror helt ärligt att jag kuggade. Det var flera saker på tentan som vi knappt har gått igenom och nästan alla tyckte att det känndes väldigt svårt.

Men som sagt man vet ju aldrig...



Tack detsamma gumman! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela