Em

Så som jag ser det. Simple as that.

måndagendenandrafebruari.

Publicerad 2009-02-02 12:56:48 i Vardagligheter

Hej på er!
Vilket underbart väder det är idag!
Var bara tvungen att ta med mig Allan på en långpromenad.
Solen värmde i ryggen, snön knarrade under fötterna och fåglarna kvittrade.
Lovley! Lovley! Lovley!
Har precis ätit lunch och sitter här med en stor kopp kaffe.
Precis vad jag behöver, för nu ska jag nämligen ta mig själv rejält i kragen och börja lyssna på föreläsningar i Byggnadsfysik och sen plöja några kapitel i Ekonomiböckerna.
Nu är dessa lata dagar över- Här ska pluggas!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-02-02 18:59:56

Hoppas pluggdagen har varit bra, bra disciplin där! Vad söt han är Allan... =)



Nu finns bilden från Coppola att beskåda i bloggen ;) Ha det! Kraaamar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-02 22:02:25

Katta: Jodå, var faktiskt riktigt seriös för första gången i år! Nu är det andra bullar minsan!



Visst är han söt, även om han ser ut som en liten gris?



Spanade in bilden och det är inte klokt vad vi ser pigga ut! Skenet kan bedra iblan, haha!

Puss och kram på dig sötnos!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela