Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag

Publicerad 2009-02-11 20:01:45 i Vardagligheter

Först och främst vill jag tacka för alla gulliga kommentarer i det förra inlägget!
Ni är så gulliga och jag blir så himla glad ska ni veta! Tack!

Började dagen med ett skönt styrkepass på gymet med syrran. Avslutade med lite löpning på bandet, väldigt skönt men jag var allt lite mör i benen efter gårdagen spinning!

Sen kom Malin hit och käkade lunch. Vi babblade minnen från gymnasietiden, drack X antal koppar kaffe och tog en lång promenad med Allan.
Eftersom det snart är alla hjärtans dag och för att hon är en sån underbar vän fick hon en liten present av mig.
 Ett doftljus i en jättesöt burk med texten "You lighten up my day" och en gullig tablettask från Lagerhaus.
Vad vore livet utan vänner? Det vill jag inte ens tänka på..
(Bild: privat)

Världens bästa....


Har känt mig lite halvrisig nu på kvällskvisten så istället för att sitta vid skrivbordet har jag legat nedbäddad i sängen.
Dock med ekonomiboken som sällskap! Hoppas inte att jag håller på att bli sjuk nu bara...
Nä, nu ska jag fortsätta att ägna mig åt kostnader, utgifter och allt annat som jag inte fått kläm på än....

Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer

Postat av: Miia - Theres no place like home

Publicerad 2009-02-11 21:23:06

Du har helt rätt. Man ska ta vara på sina vänner! Vad gulligt av dig att ge bort en alla hjärtans dag-present. Kan tänka mig att det var väldigt uppskattat!



Hoppas att du känner dig bättre snart och inte åker på något. Men om du skulle göra det, så har jag tips på bra medecin mot förkylning i min blogg ;) Haha. Kram!

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-02-11 22:23:24

GRATTIS till att du klarade tentan, jag visste du skulle klara det, hålla alla tummar och tår dessutom ;-)



Vilken gullig vän du är som köpt alla hjärtans present till din kompis! Kanske man ska ta efter ;-)



Sov sött!



Kraaaaaaaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-11 22:40:20

Miia: ja, det är ju som vilket förhållande som helst egentligen- man måste visa uppskattning och överraska ibland! Det är lätt att glömma bort det och ta sina vänner för givet. Hon blev väldigt glad iallafall!



Håller tummarna för att det inte är något, men om det är så lovar jag att prova dina tips! ,-)

Kram!



Anna: TACK söta! Tummarna och tårna har onekligen hjälpt! =D



Jag försöker iallafall ;-) Det var väldigt upskattat, så det kan jag rekommendera!



Natti natti!



Kram!!!

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-12 08:47:57

Du tänker helt rätt när det gäller relationer! Jag brukar också ge familj och vänner presenter, vykort med uppmuntran eller bjuda på fika. Viktigt att vårda alla sina relationer!



ha en bra torsdag! Hoppas du har kryat på dig tills idag!



kram





Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-12 11:19:06

Jessi: Ja, det är lätt att ta sina vänner och familj för givet... Ofta är man ju mycket bättre på att försöka vårda sin kärleksrelation!



Detsamma! och jag mår tusen gånger bättre idag-skönt! Kram

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-02-12 14:15:47

Haha, nej jag kan inte tyska. Jag har haft sådan tur så att barnen antingen ska spela spel på tyska elr kolla på en tysk film. Det har vart två lugna dagar. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela