Em

Så som jag ser det. Simple as that.

pluggapluggaplugga.

Publicerad 2009-02-16 16:35:38 i Vardagligheter

SVISCH!
Så var det måndag igen...
Jisses Amalia.
Igår var det exakt 4 veckor tills vi åker. Härligt! Härligt! Härligt!
Vad som är mindre härligt är att innan dess ska jag ha skrivit 2 tentor, gjort 3 inlämningsuppgifter och 1 grupparbete... 
Lite. Smått. Stressande.
Hade ju varit bra om jag hade varit smart nog att sätta igång lite tidgare...
Men skam den som ger sig, dygnet har ju trots allt 24 timmar och de är till för att användas. ;-)

Ikväll är det dags för Yoga igen.
Ska bli så ljuvligt skönt att få fokusera på något helt annat och få lite ny energi!


Hoppas att ni har haft en bra dag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-02-16 19:41:08

Gaaaah. Shit! Jag blir stressad bara av att läsa hur mycket du har att göra med plugg innan du åker.. Och här gnäller jag över en ynka tenta!

Postat av: Mrs. b

Publicerad 2009-02-16 21:05:04

Vad du har att stå i... Men det är väl bara bita ihop och tänka att belöningen kommer sedan :-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-16 21:58:48

Miia: Haha.. ja det är lite att stå i, jag fattar inte varför det ska vara så svårt att börja med saker i GOD tid...



Mrs.b: Ja, det är en hel del... Jag blir galen på mig själv- att jag aldrig kan börja i tid! Men men. Som du sa- jag får bita ihop och tänka positivt! ;)

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-02-16 22:01:07

Du är allt ett riktigt energiknippe =) Du är verkligen värd en resa när allt är klart!



Vad kul att du gillade överkastet förresten, det gör jag också =)



Stor Kraaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-16 22:17:07

Anna: Nja.. snarare en riktig latmask som inte har fått tummen ur förrän nu..Haha!

Men nu ska jag samla all energi jag har och köra så att det ryker!



Överkastet var jättefint och ett stort plus att det är så tunnt- då får det utan problem plats i tvättmaskinen! Kram på dig!!

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-17 10:36:40

sv: tack snälla :-)

Ha en skön tisdag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela