Em

Så som jag ser det. Simple as that.

TGIF!

Publicerad 2009-02-27 16:35:24 i Vardagligheter

Har varit solsken och en härlig vårkänsla i luften idag!
Det trodde jag inte när snöflingarna envist dalade ner i går kväll.
Vaknade med  en träningsvärk som inte är av denna värld.
Det är benpasset i onsdags som är boven i dramat.
Jag hasar mig fram i någon slags konstig Quasimodo stil, haha!
Tog mig till gymet och sprang lite intervaller på bandet iallafall...
Det känns ju alltid bättre när man blir varm och får komma igång lite!
Måste säga att min löparkondis har blivit mycket bättre!
Nu kan jag faktiskt öka farten och hålla den ganska länge innan jag börjar låta som en blåsbälg!
Det ser jag som ett bra tecken inför det eventuella vårruset som det har börjat tisslas och tasslas om på alla håll!
Har suttit och pillat med en Simuleringsuppgift i byggnadsfysiken i X antal timmar också...
Den driver mig till vansinne!
Nu har jag lagt ned för idag, får vänta på bättre tider helt enkelt!
Ikväll blir det mys med älsklingen och riktig svennebananmiddag-Tacos!
Hoppas att ni får en fortsatt skön fredag sweeties! Kram


Bild: Privat

Kommentarer

Postat av: Umma

Publicerad 2009-02-27 17:07:24

Tulpaner! Jag köpte en bukett idag för endast 19 riksdaler (Plantagen har öppnat i stan - Hela Kalmar var där) :) och kanske de håller därefter, det återstår att se.



Mja kanske man inte ska vara rädd för hattifnattarna ändå. De är ganska rara när man tittar på dom en andra gång?!

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-02-27 17:57:15

Mm så gott med tacos! Här hemma blir det också myskväll, vi har dock inte lyckats enats om kvällens middag än.... gaaaah. Jag vill äta kyckling o fästmannen kött, haha.

Hoppas ni får en mysig kväll! Kramar

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-02-27 18:07:09

Gud så fint när du fotat så nära!

Förstår att du tränar mycket för att vinna vadet =0) Sånt kan man ju inte förlora! Kul att vara vältränad på beachen i Thailand också och för beach 2009 i Sverige.

Vi är svennebanan här också -passar bra en fredag.

Kram och trevlig kväll.

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-02-27 21:29:41

Å vad vackra tulpanbilder!! Har faktiskt ingen fredagsbukett här hemma idag... =(



Var vår i luften här också! Me like! Måste nästan rota fram alla solglasögon tills imorgon...



Ha en supermysig taco-kväll med killen!



Kraam kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-27 21:30:02

Umma: Vilket kap! Hoppas att dom håller sig fin fint! Så det var folkfest på Plantegen säger du? ,-)



Miia: Ja, väldigt gott-nu är jag totalt proppmätt iallafall! Hoppas att ni löste middagsgisslet utan fight ;-) Tack detsamma! Kram



Ann-Louise: Åh, tack! Vad kul att du tycker det!

Klart jag inte kan dissa ett sånt vad- det är jag för mkt tävlingsmänniska för! Att jag blir piggare och förhoppningsvis lite snyggare på beachen ser jag som en bonus! ;-)

Kram på dig och tack detsamma!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-27 21:40:36

Katta: Tack gumman! jag passade på att handla en bukett igår när jag ändå hade städat och piffat!

Promenerad med pilotisrna på näsan här om dan- det härlig att äntligen få lite vårfeeling!

Hoppas att du också får en bra kväll!

Kramar!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-28 09:21:55

Fina foton på tulpanerna :)



Tacos är alltid gott! Fick jag välja bara en måltid som jag skulle äta hela livet så skulle det vara tacos. Haha.



Trevlig helg! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-28 18:35:01

Caroline: Tack!

Haha, ja det är nog samma här! Det eller raggmunk med fläsk och lingon, haha!



Tack detsamma! Kram

Postat av: Soffy

Publicerad 2009-02-28 18:38:39

Ha en bra kväll! ;) <3

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-28 19:40:39

Soffy: tack detsamma! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela