Em

Så som jag ser det. Simple as that.

The gift.

Publicerad 2009-02-02 19:11:18 i Vardagligheter

Måste ju såklart visa er de fina presenterna jag fick på bloggträffen i fredags:

En liten marimekko skål och en superfin bricka/skärbräda från svenska Bengt & Lotta!
Vi lottade presenterna så vi hade ingen aning om vem som skulle få vad, men vi var rörande överrens om att jag kunde inte ha fått en mer passande present, med tanke på detta!

Snacka om perfect match! Tack snälla söta Mac Malin!  Kram på dig!





Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-02 19:24:13

Ja det är lite smidigare där. Tack så mycket =) Jag ser dock inte riktigt klok ut på en av bilderna, ser helt freakad ut hahaha. Kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-02 21:58:12

Klockren present :) Den där skärbrädan såg inte så fab ut. Hihi.

Postat av: Lisaaaa

Publicerad 2009-02-02 21:59:11

Hamstern kolla min blogg så ska du få se två snygga figurer :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-02 22:12:11

Mia: varsågod! Neej! Tycker du? Haha.. vill du att jag ska ta bort någon bild? Kram på dig!



Caroline: Haha, helt perfekt! Den där stackars skärbrädan ärvde jag när jag flyttade hemifrån men har inte kunnat slänga den för att den passade perfekt på soffarmstödet... Nu är den död och begraven för jag har ju något bra mycket snoffsigare att ställa kaffemuggen på! Kram



Lisaaaa: Haha... söööt!

Postat av: Marie

Publicerad 2009-02-02 22:35:24

Tack!

Jag gör mitt bästa =o)

Postat av: Malin S

Publicerad 2009-02-03 19:15:58

Match made in heaven ;D

Kram tillbaks !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela