Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdag.

Publicerad 2009-02-26 21:58:48 i Home Sweet Home

Med tentan i byggnadsfysik i hamn unnade jag mig en torsdag med lite ickeplugg.
Ok, lite pillande med en simuleringsuppgift blev det men det räknas knappt!
Har varit på fikadate hos Ina och pussat på finaste, finaste Sigge!
Sötare finns inte! Jag lovar.
Fröken T kom också efter ett tag, väldigt roligt eftersom vi inte har träffats sen babyshowern!
Väl hemma trotsade jag det underbara, våriga vädret och satte igång med storstädning- klorinflaskan i högsta hugg!
Så nu är lägenheten skinande ren och luktar badhus!
En bukett vita tulpaner på soffbordet är pricken över i.
Jag är fullkomligt redo för helg!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-02-26 23:17:30

Fiiint med vita tulpaner, ska köpa mig en bukett imorgon är tanken! Sov sött! kraaaaaaam

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-02-27 08:16:40

Jag städa också igår innan jag börjar jobb. Det är så härligt med ett ny städat hem inför helgen. Dessutom smycka hemmet med färka tulpaner gör hemmet ännu härligare. :)



ha en bra dag!

kram

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-27 08:54:20

Vad härligt att ha lägenheten skinande ren! Jag ska städa nu på morgonen... men det tar emot lite.. samtdigt vet jag hur härligt det känns efteråt!



Hoppas du får en mysig fredag!



kram



Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-27 12:21:27

Anna: Oh yes- jag älskar tulpaner i alla former och färger, men vita förhöjer den nystädade känslan på något vis! kram kram



Josefin: ja, visst är det härligt att bara få komma hem till en nystädad lägenhet, dimpa ned i soffan med ett glas vin och bara njuta! Lovley!

Hoppas du får en bra fredag! Kram



Jessi: Haha, Jag vet hur det känns! Jag lyckas alltid komma i en svacka när jag har städat halva lägenheten men då är det bara att bita ihop, för det är så härligt att få börja helgen i ett nystädat hem!

tack detsamma tjejen! Kram

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-02-27 12:27:56

Låter som en toppdendag ju! Det är viktigt att unna sig plugg-fria dagar ibland, förhöjer motivationen lite då tycker jag..

Snyggt med vita tulpaner - en av mina favoriter!

Hoppas du får en finfin fredag! Kramar

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-27 16:38:06

Miia: Haha, jo visst måste man det! problemet är bara att jag har unnat mig på tok för många pluggfria dagar innan- det är därför jag får ligga i som en tok nu! ;-)

Tack detsamma tjejen! Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-02-27 17:48:49

Vad skönt med rent o fint till helgen, hade väl tängt att åtminståne putsa fönsterna i dag men,nej det har jag inte gjort,....suck! får ta i med gummihanskarna imorgon istället. Har du koll på hur man ändrar design på bloggen? jag = otecknisk, du vet ;)

kramen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela