Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Torsdag

Publicerad 2009-02-12 18:59:12 i Vardagligheter

Dagarna rullar på i en rasande fart...
Känns som det var nyss jag vaknade och kastade benen över sängkanten och nu hux flux har snart den här dagen nåt sitt slut.... Vad hände med tiden där emellan undrar jag?
Har första tentan i Ekonomistyrning nästa lördag och jag skulle vilja att dygnen fick några extra timmar fram tills dess.
Eller att jag fick något slags superminne för att komma ihåg allt, för krångligt är det...

Efter tentan kan tiden få gå hur fort den vill, för då börjar faktiskt Thailandsresan närma sig!
Ska bli så grymt skönt!! !

Längtar....

Nu ska jag försöka få något i magen och sen ska jag återgå till Ekonomin!
Hej så länge!



Kommentarer

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-02-12 20:45:33

Åååh! Ska du till Thailand? Ooh, så underbart! Tänk att få ligga där på stranden i solen och njuta av en paraplydrink...aaah...

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-12 22:08:52

Miia: Ja, vi åker i mitten på mars- ska bli såååå skönt! Även om jag kommer få plugga lite och skriva en tenta när vi är där =/ men, men hellre plugg på en strand med en drink i näven än här i kylan! Hehe!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-12 22:09:01

Miia: Ja, vi åker i mitten på mars- ska bli såååå skönt! Även om jag kommer få plugga lite och skriva en tenta när vi är där =/ men, men hellre plugg på en strand med en drink i näven än här i kylan! Hehe!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-12 22:21:33

En drink i handen och tenta låter klockrent:)



Ha en mysig helg nu tjejen. kraam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-12 22:48:36

Madeleine: Haha, visst låter det seriöst ;-)

Det är en av fördelarna med att läsa på distans, bara att leta upp ett internetcafé och skriva! Men jag får se till att vara väl förbered så att det flyter på som det ska!



Tack detsamma sweetie! Kramisar!

Postat av: Miia - There´s no place like home

Publicerad 2009-02-13 09:37:03

Jag håller med Madeleine - en drink & en tenta hur bra låter inte det?! Efter ett par drinkar kommer tentan kännas lekande lätt och du kommer ha världens bästa svar på alla frågor.. ;) Haha!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-13 11:04:19

Miia: haha, ja ni kanske har rätt! Helt plötsligt kanske jag kan rabbla alla fysikaliska regler och samband som ett rinnande vatten ;-)

Postat av: jessi

Publicerad 2009-02-13 12:43:41

Vad underbart att du ska snart resa till Thailand! Härligt att ha det att se framemot.

Bra att du fick en snilleblixt, kämpar man på så lossnar det till slut!



Många kramar



Postat av: Anna Söderberg

Publicerad 2009-02-13 15:35:40

Härligt med Thailandsresa. Var ska ni åka?

Vi sticker till Koh Lanta i slutet av mars - läääängtar!!



Kram

Postat av: Anna

Publicerad 2009-02-14 09:59:20

Vad härligt att ha en underbar resa att se fram emot!

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-14 10:57:22

Jessi: Ja, det ska bli väldigt skönt med sol, bad och färggranna drinkar!

Känns väldigt skönt att en lite polett trillade ner ioch med tentan om en vecka... =)

Kram på dig!



Anna Söderberg: Ja, det ska bli superskönt! Vi åker till Phuket, har en kompis som jobbar i Bang Tao så vi ska passa på att hälsa på honom!

Kram



Anna: Ja, det är härligt! Inte så många veckor kvar nu heller. Längtar!!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela