Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Slask söndag!

Publicerad 2009-02-08 13:15:23 i Vardagligheter

Imorse när vi vaknade vräkte snön ned utanför fönstret, nu är det mest en slaskig sörja kvar.
Nästan så att  jag hade behövt gummistövlar när jag och Allan var ute på promenad...
Är lite lagom less på det här vädret nu..
Vill ha vår, fågelkvitter, sitta på trappan med en kaffekopp i handen och låta solens strålar värma ansiktet...
Mmmmm vad härligt!
Men iofs. är det inte så långt kvar tills jag får njuta av solens strålar med råge.
Fem veckor närmare bestämt.
Längar så mycket att jag håller på att bli tossig!
Igår var vi hundvakt åt min mosters hund.
Av någon anledning känns det som att hon och Allan inte var lika till sig i trasorna inför melodifestivalen som vi var:

Trötta i mössan, eller vad?

Vad tyckte ni om gårdagen omgång?
Jag tycker det var bra bidrag som gick vidare även om det var synd att  Marie Serneholt kom bland dom tre sämsta...
Alcazar var helt klart bäst!!
Petra Mede brukar jag tycka är riktigt rolig, men igår vet jag inte...
Tycker att det var väldigt mycket läsa innantill och hon kändes lite dåligt påläst måste jag säga.
Men många och snygga klädbyten hann hon med iallafall! ;-)
Nu ska jag snart möta upp Tess och sen ska vi susa vidare till Örsundsbro för att ääääntligen få träffa sötaste lilla Sigge och hans stolta mamma såklart!
Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman ☆

Publicerad 2009-02-08 15:56:42

Haha - bilden på Allan är ju klockren - Haha så söt =) Hoppas ni får en mysig stund med lille Sigge! Kraaam

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-08 17:07:07

Haha, Allan är lika photogenic (stavas?!) som vanligt =) Jag läste att de var lika till sig i "trosorna" istället för trasorna hahaha :) Kram!

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-02-08 20:13:38

Hihi... vilken skön stajl hunden i fåtöljen har :)



Kram kram

Postat av: Mia

Publicerad 2009-02-08 21:34:52

Tack så mycket :) Ja det känns ju extra roligt att shoppa nu när man vet att det inte blir nudlar i slutet av månaden haha. Kram!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-02-08 21:45:40

Hello!!

Haft en bra första schlagerhelg?

Här har vi mest blivit insnöade idag, var dock ute en sväng på eftermiddagen och då var det riktigt fint. Återstår att se vad man möts av imorgon:)



Söta vovvar även om dom ser lagom uttråkade ut. Släng fram ekonomiböckerna så blir det liv på dom ska du se:)



Sov så gott. KRAAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-02-08 21:53:10

Anna: Ja, han kan ju verkligen det här med hur man blir bra på bild ;.)



Mia: Haha.. visst är han? Han får verlkigen till det liksom! ;-) Hade blivit lite jobbigt för våran del om dom hade blivit "till sig i trosorna" mitt i schlagern! Haha! Kram!



Caroline: Mhmm, det är min Allan det ;-)



Madeleine: Jodå, nog får jag säga att första omgången var helt klart godkänd! Har snöat massor här idag med- Blä!



Varken Schlager eller ekonomiböcker hjälper på dom där dönickarna! ;-)



Kram på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela