Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Fredag

Publicerad 2009-01-09 18:02:45 i Vardagligheter

Hepp! Så var det helg igen! Inte mig emot. ;-)
Har städat och piffat så nu är här helgfint, ljusen är tända och snart kommer älsklingen hem med kvällens middag.
Vet inte alls vad det blir, men hoppas på något riktigt smarrigt! 
Ikväll blir det nog ett glas rött framför Let´s Dance och kanske någon film.
Nya Elle damp ner i brevlådan i går så jag ska nog hålla mig sysselsatt.
Idag har jag vilat från träningen så morgondagen får kickas i gång med ett yogapass!
Helt klart ett perfekt sätt att börja dagen på.
Hoppas att ni får en fin kväll och tack snälla för era kommentarer!
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-09 18:11:11

Gäller att man hittar sina produkter för jag har kört med både den röda, guldiga och nu den lila serien =) För mitt hår funkar den lila absolut bäst för jag fick lätt aningen platt hår av Color Extend. MEN den är grym på att bevara färgat hår... Outstanding i jämförelse med alla andra produkter jag testat!



Kraaam

Postat av: Hemma hos Katta

Publicerad 2009-01-09 18:11:46

Fiiin orkidé förresten! Jättevacker!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-09 18:45:43

Katta: Tack!visst är den fin?! Den har blommat i evigheter nu! =)

Låter finemang ju! Hade ju Kérastase för färgat hår sist, men var inte helt nöjd med den...

Ha en bra kväll sweetie!

Kram

Postat av: Malin S

Publicerad 2009-01-09 22:47:41

orkidé och ljus, något av de mysigaste/finaste inredningsdetaljerna. Härlig färg på ditt exemplar. Jag har två vita hemma nu som blommar men snart är det dags för blomning på en rosa. Vad blev det för gott till mat ikväll ?

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-09 23:16:34

Åhh! ina lilla :) Jag vet ju precis hur det är att "gå och vänta" helspännande! minnsta lilla grej så tror man ju att det är igång hi,hi. men det är ju inge kul att få gå över... 12 dagar här! pest och pina dess utom så sväller man upp som en ballong! ge henne en kram från mig nästa gång!



Ringer dig i veckan om den 1:a feb! kul.kul! kramen.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-10 09:13:14

Malin S: jag älskar orkidéer! Just den här har blommat i evigheter och är lika fin ändå!

Det blev äkta svennebanan middag här med! Tacos! ;-)



Linda: Ja, hon är väl ganska trött på att vänta vid det här laget ;-)

Ska bli sååå kul att få träffa dig och lilla korven! Puss puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela