Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Jisses..

Publicerad 2009-01-26 17:03:34 i Vardagligheter

Det är måndag och jag är fortfarande sliten...
Är det ett tecken på att jag börjar bli gammal eller att lördagen var ovanligt blöt?
Gissar på en kombination av dessa... Uschianemig...
Har inte fått så mycket vettigt gjort idag men har iallafall börjat läsa lite i en av ekonomiböckerna.
Budget. Ja ni hör ju själva hur otroligt sugen man blir att läsa kapitel efter kapitel i denna bok...
Haha... Jag lovar att bli en bättre student. I morgon.
Ska ta mig i kragen och gå en lång promenad med Allan -efter det Yoga.

Tjing!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-26 20:23:15

Klyschigt men det är en dag imorgon också! Man kan inte alltid vara på topp :)



Trevlig kväll!

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-26 21:31:16

Jag tror inte att det beror på åldern, eller vi säger det iaf:)



Budget...tycker att det låter riktigt intressant:)



Kram och sov så gott

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-27 13:30:25

Hahaha kanske ett tecken på att lördagen var FÖR blöt... Lite avis blir jag allt. LÄngtar väldigt mycket efter ett glad rödvin eller kall öl mmmm.... "Bara" ca 3 månader kvar...

Postat av: Sarah

Publicerad 2009-01-27 14:15:43

Tufft att läsa till mäklare. Väldigt impad e jag på dig. Har själv inget direkt matte huvud och det kan jag tänka mig att man måste ha!! Du är duktig!!



Ha det bra//SARAH

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-27 16:21:16

Caroline: Må så vara, men det är en väldigt BRA klyscha iallafall! ;-) Kram



Madeleine: Jo, det måste bero på åldern, ellerhur! ;-)



Jag har inte kommit till det stadiet där det har blivit intressant än. Nu känns det bara tungt, men det kommer nog när man fattar vad man håller på med! Haha.. Kram på dig!



Emelie: Äh, jag tror fortfarande stenhårt på att det är åldern! ,-)

Förstår att du saknar det lite, oftast blir man ju väldigt sugen på det man inte kan få! Men nu är det ju som sagt inte så långt kvar tills dina sötisar kikar ut! Mysigt!



Sarah: Oj, man tackar, man tackar! Jag har inte heller något mattehuvud men det är ju inte "vanlig" matte så det ska nog gå bra hoppas jag! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela