Em

Så som jag ser det. Simple as that.

lördag

Publicerad 2009-01-10 11:58:31 i Vardagligheter


Lördagen kunde inte ha fått en bättre start än så här.
Yoga och långfrukost med tidningar och nybakat bröd från affären.
Inte dumt alls.
Blir kanske en långpromenad lite senare men nu ska jag slänga mig på sängen och läsa Elle.
Ikväll ska vi på 60 års kalas i storstaden.
Älsklingens faster som ska firas.
Kan väl helt ärligt säga att varken jag eller han är särskilt laddade...
Men, men det kan ju hinna ändras!
Ha en riktigt bra dag och ta hand om er!
Puss.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-10 21:41:51

Vad skönt att börja dagen med yoga :)



Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-10 22:22:12

Klart du kom i stämning till slut ditt party-djur hi,hi ( eller?)

Längtar ochså massor! Vill åka nu!

Kramar.

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-11 11:32:05

Caroline: ja, det är helt underbart! man får en mjuk och skön känsla i kroppen som håller i sig hela dagen! Kram



Linda: Nja, det blev en lugn tilställning och vi åkte hem ganska tidigt- men ett och annat glas skumpa slank ner ;-)

Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela