Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Måndag.

Publicerad 2009-01-19 17:40:13 i Vardagligheter

Denna måndag började med en skön sovmorgon.
Behövde verkligen några timmars extra sömn efter den här fullspäckade helgen...
Har inte fått så mycket vettigt gjort idag förutom att kika runt lite på mina nya kurser som sätter igång den här veckan.
Känns som jag börjar bli lite förkyld- igen, men det blir Yoga ikväll iallafall...
Så länge jag inte har feber eller ont i halsen är det bara att köra på!
Enchinea och C-vitamin brukar hjälpa så här ska knapras piller! ;-)
Hoppas att ni har haft en bra start på veckan, här har det snöat hela dagen så det var bara på med tjocka jackan och mössan på promenaden! Jag som vill ha vår nu...

KRAM! KRAM! KRAM!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-19 19:19:05

Tack snälla du! Din kommentar värmde :)



Hoppas att du klarar dig från förkylningen!



Trevlig kväll!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-19 20:05:57

Vilken fin bild på dig!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-19 21:38:31

caroline: varsågod! ,-)

Och tack själv- ska proppa i mig nyttigheter så att den håller sig långt, långt borta!



Elin: Tack! Vad gullig du är! =)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-19 21:41:35

Vilken underbar bild på dig sötnos. KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-19 21:45:10

Madeleine: Tack gumman! En riktig closeup, haha!Kram kram!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-19 23:10:39

Hej sötis :) Ibland är jag också rädd för honom..... besegra förkylningen! Håller du fortfarande vadet med E? Kramis!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-19 23:43:59

Linda: hej på dig du! Haha.. skräckblandad förtjusning eller? Jag jobbar på det- Enchinea, Enchinea! Vadet är skrivet i sten och jag håller det till 100% kan jag lova! Puss puss!

Postat av: Linalotta

Publicerad 2009-01-20 09:41:26

Låter som om din helg var riktigt fullspäckad, hoppas så att tentan gick bra för dig!

Jag hade det så kul i Stockholm under helgen, men nu är jag tillbaka i vardagen igen. Ganska skönt det med!



Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-20 10:06:38

Linalotta: Ja det var verkligen fullt upp! Det kändes som tentan gick bra, men man vet ju aldrig!

Väd härligt med en helg i storstaden! Även om man har jätte roligt är det på något sätt alltid skönt att komma tillbaka till vardagen igen!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela