Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Mitt 2008

Publicerad 2009-01-03 17:43:02 i Vardagligheter

2008 var året när...

Vi fick vattenskada i köket.. utan vatten och med en rejäl byggfläkt i ett antal veckor....


Efter lång väntan och bråkande med sega hantverkare stod ett lite piffigare kök färdigt...


Tog en schlageröl med sötaste Anna...


Vi dansade galet många gånger till årets bästa Schlagerlåt-Hero...


Jag fyllde 26...


Vi var hos vännerna på Västkusten både en...


Två....


Och tre gånger...


Jag sa upp mig från jobbet....



Och började plugga...


Var på kryssning....


Twice...


Linda och Jocke fick en liten Wilmer...


Båda mina fina hästar Columbus och Tamino (som jag hade utlånad) for till Trappalanda...


Vi var på roadtrip till Danmark...


Jag åkte mälaren runt med pappa...


Jag gick många, långa promenader...


Med Allan såklart....


Vi plockade svamp...


Det var 10 år sedan jag slutade nian så det vankades återträff...


Sötaste Ina blev gravid och vi överraskade med en Babyshower..


Julpyntade i vitt, svart och silver...


Och avslutade året med en pangfest i Köping!






Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2009-01-03 21:21:52

jäklar vilken snygg bild du hade tredje uppifrån, haha ;-) Älskar dig på sista bilden förövrig ditt SNYGGO! Ser framemot bloggdaten som jag och Katta håller på och få ihop =) Puss&kram

Postat av: Madeleine

Publicerad 2009-01-03 21:33:53

Skål för det året och vilken fin summering. Så fin bild på dig på slutet också, åter igen hollywoodlockar=)



KRAM KRAM

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-03 21:44:27

Anna: Visst är den tjusig! Vet inte vad det är för mäster fotograf som har tagi den ;-)

Tack gumman, vad gullig du är! jag längtar som en tok att få träffa er hela högen! Ska bli sååå kul!

Kramisar!!!



Madeleine: Skål och Tack snälla, söta Madeleine- du är så söt! Kram!!

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-01-04 11:09:23

Ja vilket år du haft! Fullt upp ;-D

De är bara till att klippa lugg! Passar ju som bäst alla årstider utom sommaren så de e ju bara att göra ett klipp! hehe oj va kul man kan va ;-)

KRAMIS

Postat av: Evelina

Publicerad 2009-01-04 15:04:01

Nämen, Tamino också? När hände det och varför? Väldigt finurlig sammanfattning föresten! :)

Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-04 15:50:05

Zandra: Haha.. ja det har du ju rätt i.. får suga på den karamellen tills nästa frisörbesök! ;-)

Kram



Evelina: Tack tjejen. Ja, de fick ta bort honom bara några veckor efter Columbus- han hade något fel på en kota i nacken som gjorde att han bara släpade en benet efter sig... Tråkigt, men han var ju ingen ungdom han heller =/ Kram

Postat av: Caroline

Publicerad 2009-01-05 19:16:03

Vilken bra sammanfattning, kul med så mycket bilder. Bilder säger mer än tusen ord ;)



Trevlig kväll! Kram

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-05 21:24:51

Caroline: Tack söta du! Blev endel bilder ;-)

Kram!

Postat av: Sarah

Publicerad 2009-01-06 20:34:12

Oj det har hänt en del hos dig 2008.



Trevliga bilder!! Trevligt att du sammanfatta året så där!!



Ha en bra kväll!!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-06 21:47:47

Sarah: jo, jag har nog hunnit med en hel del!

Tack snälla och hoppas att din kväll också blir bra! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela