Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag.

Publicerad 2009-01-14 16:51:07 i Vardagligheter

Idag har jag faktiskt hunnit med både träning och en hel del pluggande trots att jag vaknade ganska sent och med en bråkig huvudvärk... Jag börjar bli ruskigt medveten om att jag borde ha börjat tidigare med studierna inför tentan men det är inte så mycket jag kan göra åt det nu...  Det är bara att hoppas på det bästa heltenkelt!
Körde ett riktigt  ben och rumpmördar pass på gymet på förmiddagen och är rätt skakig nu kan jag tala om...
Nu kom världens bästa Malin!
Vi ska ta en lång promenad med Allan sen ska jag svänga ihop någon mat!
Blir en riktig myskväll med massor av girltalk och säkert ett antal koppar te!

Kommentarer

Postat av: Anna - Starwoman

Publicerad 2009-01-14 21:31:21

Du är såå duktigt med dig träning att jag får ångest ;-) Sedan tror jag att tentan kommer gå bra, håller mina tassar =)



Stor kraaaam

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-14 21:39:18

Anna: Haha, inte ska du få ångest heller! Jag har gett mig sjutton på att jag ska fixa det lilla vadet mellan mig och älsklingen bara ,-)

Dina tassar har ju hjälpt förut så jag tackar och bockar för det! Kram kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela