Em

Så som jag ser det. Simple as that.

Onsdag.

Publicerad 2009-01-21 14:04:27 i Träning

Lite trött i kroppen idag så det blev ett ganska lugnt styrkepass med fokus på överkroppen.
Nu börjar faktiskt träningen gå på rutin och det känns väldigt bra!
Jag vaknar, äter frukost, går ut med hunden och sen direkt till gymet.
Tanken att hoppa över en dag finns inte.
Jag är  envis och jag är tävlingsmänniska och har man slagit vad så har man!
Så nu hoppas jag att den här förkylningen kan hålla sig lugn, för den finns verkligen inte med i planeringen...


En av mina peppbilder på Alessandra Ambrosio!

Kommentarer

Postat av: Natalie

Publicerad 2009-01-21 15:12:27

snygg och fräsch blogg!

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-21 15:20:56

Natalie: Tack så mycket! Välkommen tillbaka! =)

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-01-21 18:29:41

Give me some more inspiration! Jag vill oxå ha träningen på rutin snart ;-D

Hoppas din dag varit skön, snart kan vi ju säga att de är helg igen ;-D

KRAMKRAM

Postat av: Hanni

Publicerad 2009-01-21 20:09:52

Ah hon är så sjukt snygg! Snygg bikini också =)

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-22 10:40:51

Zandra: Det kommer ska du se! Kämpa på! Bit i hop! ;-) Japp, snart är det helg igen och då är det inte långt till nästa helg och då vet vi ju vad som händer! Wihiii! Kramis



Hanni: Ja, det är hon verkligen! har en stor bild av henne på mitt kylskåp- allt för att hitta inspirationen när träningssuget är som bort blåst! haha!

Postat av: Zandra

Publicerad 2009-01-22 13:23:20

Ja idag känns de må jag säga, men de mår man bara bra av! ;-D

Jaaa nästa helg smäller de, då ska de skakas rumpa*fniss*

Hur och när kommer du vara på plats?

KRAMAR

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-01-22 13:36:13

Zandra: Haha, ja man får ju se det som något slags kvitto på att man har varit duktig! ;-)



Jajemän! ska bli så jävla kul!!

Katta och Madde möter upp mig på centralen vid fyra, våra tåg kommer in ungefär samtidigt.

Vill du att vi ska möta dig någonstans i stan och åka tillsammans till Anna eller tar du dig dit på annat vis? Kramisar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Här huserar Em. En sprallig och hundtokig fröken som älskar livet! Jag har en förkärlek för inredning, skor och goda viner. Lägenheten i småstaden delas med sambon J, två boxrar med trubbiga näsor och familjens nytillskott, underbaraste lilla Selma. Tack för att just du kikar in här! Take Care!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela